موبایل و تجهیزات جانبی

راهنمای خرید گوشی موبایل: نکات مهم

راهنمای خرید گوشی موبایل: نکات مهم

امروزه خرید گوشی موبایل از جمله اقدامات مهمی می باشد که نیاز به آگاهی بسیار بالایی دارد. انتخاب تلفن همراه در گذشته بسیار آسان بوده است. اما امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی و ایجاد تنوع بسیار بالا در میان تلفن های هوشمند، انتخاب بسیار سخت می باشد. و به همین علت نیازمند پیش زمینه ی مناسب و آگاهی کافی برای خریدن تلفن همراه خواهید بود.

نکات قابل توجه قبل از خريد تلفن همراه

برند:

همان طور که گفتیم گوشی‌ های هوشمند دارای تنوع بسیار زیادی شده اند و در خرید گوشی موبایل باید به این نکته توجه داشته باشید که تلفن همراهی که انتخاب کرده اید، متعلق به کدام برند می باشد. چون برند های بسیار زیادی هستند که دست به تولید تلفن هوشمند زدند و هریک از آن ها ویژگی‌ های خاص خودشان را دارند. اما شما باید سعی کنید که معتبر ترین برند زمانه ی خود را خریداری کنید. چراکه این برند ها قطعاً محصولات بسیار با کیفیت و با دوامی را تولید می‌ کنند. برند هایی مانند: سامسونگ، شیائومی، آیفون و غیره جزو برند هایی می باشند که امروزه بسیار استفاده و خرید آن ها مرسوم است از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار هستند.

راهنمای خرید گوشی موبایل: نکات مهم

راهنمای خرید گوشی موبایل: نکات مهم

باتری:

نکته ی بسیار مهم دیگری که در خرید گوشی موبایل مطرح می شود، باتری آن است. چون میزان دوام و کیفیت باتری جزو ویژگی های مهم گوشی هوشمند به حساب می‌ آید. پس کنید تلفن های همراهی را انتخاب بکنید که دارای باتری با ظرفیت و ماندگاری بالا هستند. قوی بودن باتری سبب می شود که کم تر نیاز به شارژ کردن تلفن همراه پیدا کنید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون

دوربین:

موضوع مهم دیگری که در امر خرید گوشی موبایل نمی توان آن را نا دیده گرفت، دوربین گوشی می باشد. امروزه اکثر افراد به ثبت فیلم ها و عکس های گوشه گوشه ی زندگی خود به وسیله ی موبایل می پردازند. پس طبیعی است که به دنبال دوربین های با کیفیت باشند. پس قبل از انتخاب قطعی، از میزان کیفیت دوربین های پشت و جلوی گوشی آگاه شوید. چون هر چقدر که کیفیت دوربین بالا تر باشد، عکس های شما با کیفیت تر و بسیار زیبا تر خواهند شد.

دو سیم کارته بودن:

امروزه اکثر افراد از دو سیم کارت استفاده می کنند که معمولا یکی از این سیم کارت ها برای کار و دیگری برای دوستان و آشنایان و فامیل ها و خانواده می باشد. پس قابلیت دو سیم کارته بودن موضوع بسیار مهمی است که در هنگام خرید گوشی موبایل باید به طور کامل به آن توجه شود. و شما نیز در هنگام خرید باید دقت کنید که تلفنی که انتخاب کرده اید چند سیم کارت را می پذیرد.

وزن:

سبک بودن جزو ویژگی های مثبت و قابل توجه در تلفن های همراه امروزی به حساب می آید. پس در نتیجه در هنگام خرید گوشی موبایل سعی کنید که وزن آن را به خوبی زیر نظر بگیرید و در نهایت سبک ترین گوشی را انتخاب کنید. برای مثال گوشی های شیائومی با وجود نکات مثبت بسیار زیادی که دارند، وزن نسبتا سنگینی دارند که این موضوع جزو معایب تلفن های همراه تولید شده توسط این برند به شمار می آید.

این مطلب را هم ببینید
هدست واقعیت ترکیبی اپل

پردازنده ی قوی:

داشتن پردازنده ی قوی نشان دهنده ی توان نرم افزاری بالای یک موبایل خواهد بود. به همین منظور سعی کنید گوشی هایی را خریداری بکنید که از پردازنده ی قدرتمند بهره می برند. قوی بودن پردازنده ی موبایل موجب می شود تا بتوانید به راحتی و بدون نگرانی از هنگ کردن گوشی، نرم افزار های مختلف و متنوع را نصب کنید و دیگر هرگز با هنگ کردن، کُند شدن و یا داغ شدن گوشی مواجه نخواهید شد. چون دارای پردازنده ی قوی و مناسبی می باشد.

حافظه داخلی بالا:

هر چقدر که میزان ظرفیت حافظه ی داخلی تلفن همراه شما بیشتر باشد، آن تلفن کاربردی تر و بهتر خواهد بود. پس در هنگام خريد یک گوشی حتما به میزان حافظه ی داخلی تلفن همراه منتخب، آگاهی کامل پیدا کنید. چون اگر حافظه ی داخلی بالا باشد، طول عمر گوشی شما بالاتر خواهد بود و می توانید نرم افزار های بیشتری را بدون نگرانی از پر شدن حافظه، در تلفن همراه خود نصب بکنید.

راهنمای خرید گوشی موبایل: نکات مهم

راهنمای خرید گوشی موبایل: نکات مهم

خوش دست و زیبا:

گوشی های تلفنی که ظاهری جذاب و زیبا دارند و خوش دست می باشند، دارای طرفدار بیشتری در بازار تکنولوژی هستند. چون زیبایی حرف اول را می زند و طبیعتا همه ی افراد به دنبال این هستند که زیبا ترین گوشی را داشته باشند. پس در زمان خرید گوشی موبایل به ظاهر آن دقت بسیار زیادی می کنند.

شما می توانید جهت خرید انواع اکسسوری و تجهیزات جانبی موبایل با مراجعه به پلتفرم آنلاین پایاتل آنان را مشاهده نمایید. قیمت لوازم جانبی موبایل را مشاهده و بایکدیگر مقایسه نمایید. پس اقدام به خرید لوازم جانبی موبایل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *