تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بررسی لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 11UE

لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 11UE

لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 11UE بدون هیچ اغراقی از جمله لپ تاپ های با کیفیت و فوق العاده کمپانی ام اس آی است که شما می توانید برای استاندارد ویژه این لپ تاپ به وزن بسیار مناسب آن توجه داشته باشبد.از لحاظ سخت افزاری، به جزأت می توان گفت جزء بهترین ها قرار گرفته است و به صورت  حرفه ای می توانید از آن استفاده کنید. نکته مهم و البته قابل توجه این لپ تاپ شاید تکنولوژی‌ به روزی باشد که برای ساخت آن بکار رفته است.بدین ترتیب شما می توانید این مدل فوق العاده را یکی از محبوب ترین های ام اس ای در نظر بگیرید.شما برای انجام گیمینگ به راحتی بر روی گرافیک عالی لپ تاپ می توانید حساب کنید و از نظر محاسباتی و مهندسی صددرصد پاسخ مناسبی را ارائه می دهد.

طراحی ظاهری لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 11UE

بدون اغراق لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 11UE  را به خاطر نوع طراحی ظاهری فوق العاده آن جزء سری های بی نظیر در رتبه کمپانی ام اس آی قرار داده اند.وجود سخت افزاری قدرتمند باعث شده است که بدنه و شکل ظاهری قابل توجهی را از این لپ تاپ مشاهده کنیم. صفحه نمایشگر به بهترین شکل ممکن توانسته کیفیت، استاندارد و زیبایی را در خود به صورت کاملا مطلوب جای دهد.

اما قاب پشتی لپ تاپ را نباید فراموش کرد. این قاب بخاطرکیفیت بالا خود توانسته بسیار محکم و با دوام کیفیت بدنه را تضمین کند و در برابر هرگونه خط و خش به مقاومت خود اشاره ای داشته باشد.شما می توانید لوگو کمپانی ام اس آی را دقیقا در وسط قاب مشاهده کنید  و اینچنین است که یک نما فوق العاده جذاب و دیدنی پدید می آید.برخی از افراد به مات بودن قاب پشتی و همچنین تیره رنگ بودن آن بسیار تاکید دارند به این دلیل که هیچگونه اثر انگشت برروی قاب مشخص نمی شود.

طراحی صفحه کلید

اگر به طراحی صفحه کلید این لپ تاپ توجه کنید متوجه مدل خاص و زیبای جزیره ای آن به سادگی می شوید بدون شک فضای بین دکمه را می توان برای فعالیت های تایپی روزمره یک نکته مهم در نظر گرفت. استاندارد اندازه دکمه ها مشخص است به این دلیل که با یک جنس عالی طراحی شده است.صفحه کلید لپ تاپ را شما با نور پس زمینه می توانید مشاهده کنید.فضای زیر سازی صفحه کلید نیز می تواند بهترین فضا برای جایگیری دستشما باشد  بدین ترتیب هیچ گونه فشاری به مچ دست شما در زمان کار با صفحه کلید وارد نمی آید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل عکس به PDF در چند روش مختلف

اما تاچ پد لپ تاپ را نباید نادیده گرفت به این خاطر که مهم ترین بخش لپ تاپ است. این تاچ پد توانسته به فن آوری چند لمسی اشاره داشته باشد و همچنین با دقت لمس عالی مورد کاربرد واقع شود در مورد طراحی تاچ پد جنس آن بسیار نکته مهمی است  به هیچ عنوان اینگونه احساس نمی کنید که انگشتان شما در حال لیز خوردن است.شما برای بازی بهتر است از موس جداگانه ولی استفاده کنید به هیچ وجه اثر انگشتان شما بر روی تاچ پد باقی نمی ماند که این امر به جنس خاص آن اشاره می کند.

لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 11UE

صفحه نمایش لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 11UE

صفحه نمایش 15.6 لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 11UE  به صورت Full HD IPS توانسته با روکش مات و رزولوشن 1920×1080 خود به بهترین شکل ممکن نرخ تصویر 144Hz را باکیفیت عالی در صفحه نمایش ارائه دهد.شما باید به زاویه دید صفحه نمایش که 178درجه است نیز توجه داشته باشید که صددرصد به خاطر مات بودن صفحه نمایش برای فضای باز و روشن می تواند این لپ تاپ گزینه مناسبی باشد.چنانچه فعالیت شما به حوزه گرافیک و طراحی مرتبط است این لپ تاپ می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای فعالیت شما باشد.

در مورد ساختار پورت ها:

  1. پورت USB 3.0
  2. پورت USB 2.0 در قسمت سمت چپ
  3. پورت USB 3.0
  4. پورت USB Type C
  5. پورتLAN
  6. ورودی 3.5mm صدا در سمت راست
  7. ورودی شارژر سمت
این مطلب را هم ببینید
آموزش ری استارت کردن کامپیوتر از طریق اینترنت

مشخصات فنی لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 11UE

  1. سازنده پردازنده : intel
  2. سری پردازنده : Core i7
  3. مدل پردازنده : 11800H
  4. فرکانس پردازنده : 2.3GHz up to 4.6GHz
  5. حافظه کش : 24 مگابایت
  6. تعداد هسته( واقعی ) : 8
  7. تعداد هسته ( مجازی ) : 16
  8. حافظه رم : 16 گیگابایت
  9. نوع حافظه رم : 3200MHz (DDR4)
  • ظرفیت حافظه : 512 گیگابایت
  • حافظه داخلی : SSD
  • پردازنده گرافیکی : NVIDIA
  • مدل پردازنده : GeForce RTX 3060 GDDR6
  • حافظه اختصاصی پردازنده : 6 گیگابایت

پردازنده مرکزی این لپ تاپ  Intel Core i7 11800H  است که  به واسطه 8 هسته حقیقی و 8 هسته مجازی توانسته فرکانس پردازنده پایه را به 2.3GHz برساند.به همین دلیل شما از برنامه های سنگین گرافیکی و پردازشی می توانید به سادگی استفاده کنید.پردازنده مورد نظر از نسل یازدهم (Tiger Lake) ساخته کمپانی اینتل است.حافظه کش 24MB و اورکلاک 4.6GHz را نمی توان برای ساختار گیمینگ لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 11UE نادیده گرفتپردازنده نسبت به نسل قبلی خود (10875H ) 30 درصد قدرت بیشتری را به خود اختصاص داده است.

باطری این لپ تاپ Katana GF66 11UE است که  از نوع لیتیومی 3 سلولی و ظرفیت 53.5WHr ساخته شده است.شما برای فعالیت های روزمره خود حدودا 1 تا 3 ساعت می توانید بر روی شارژ دهی دلپ تاپ مطمئن باشید. این باطری داخلی است و چنانچه نیاز به تعویض باتری باشد باید قاب زیر لپ تاپ را تعمیرکار باز کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 11UE پرداختیم، این لپ تاپ بی نظیر کمپانی ام اس آی توانسته قابل قبول ترین قطعات را برای ساخت در نظر بگیرد که صددرصد شما را از انتخاب و خرید این مدل منحصر به فرد راضی کند. دفترچه راهنما, شارژر, کوله پشتی از جمله اقلام جانبی لپ تاپ است که می توانید از آن ها به نحو احسن استفاده کنید و به کیفیت این لپ تاپ پی ببرید.

برای مشاهده انواع مختلف لپ تاپ ها اینجا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *