مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بررسی هارد اکسترنال ای دیتا HD770G

هارد اکسترنال ای دیتا HD770G

ADTA یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهانی در زمینه تولید تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و تجهیزات کامپیوتری است. این کمپانی در زمینه تولید فلش مموری، کارت حافظه، هارد اکسترنال جایگاه خوبی بدست آورده است. ADATA می داند که حرفه ای بودن و نوآوری، و همچنین ارزش محصولات و خدمات آن، رقابت پذیری شرکت را در بازار کنترل می کند. یکی از جدیدترین محصولات شرکت مذکور، هارد اکسترنال ای دیتا HD770G می باشد که در این بخش به معرفی آن می پردازیم.

هارد اکسترنال ای دیتا HD770G

هارد اکسترنال ای دیتا HD770G

این محصول، یکی از جدیدترین هارداکسترنال های ای دیتا است که از قابلیت های جذابی برخوردار می باشد. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به بدنه مقاوم آن اشاره کرد، این فاکتور یکی از اساسی ترین معیارهای انتخاب هارد دیسک اکسترنال برای خریداران می باشد. با توجه به بدنه مستحکم و عمر طولانی این هارد، قابلیت استفاده در شرایط مختلف را دارد. ای‌‌دیتا HD770G توانایی خوبی در برابر ضربه و نفوذ مایعات دارد.

این مطلب را هم ببینید
سوابق فعالیت کاربران جدید گوگل از این پس حذف می شود

ای‌دیتا با استفاده از بدنه‌ای با ساختار سه‌ لایه‌ی، موفق به افزایش توانایی‌ های این هارددیسک در برابر ضربه، فشار و نفوذ مایعات شده است تا کاربران با خیالی راحت و بدون نگرانی از آسیب دیدن و حذف داده‌های خود، اقدام به حمل آن در شرایط مختلف کنند. این هارد اکسترنال از استاندارد IP68 مقاومت در برابر نفوذ مایعات بهره برده و مجهز به استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 می باشد. این موارد باعث شده است تا HD770G تبدیل به یکی از جان سخت ترین هارد دیسک های موجود در بازار شود.

علاوه بر آن تجهیز پنل بالایی این دستگاه به دو نوار رنگی RGB، باعث شده است تا با نمایش طیف‌های رنگی گوناگون حین استفاده، ظاهری جذاب بیابد و توانایی مناسبی در جذب نظر مخاطبان داشته باشد. ایمنی این گجت نیز توسط قابلیت رمز‌گذاری پیشرفته‌ی ۲۵۶ بیتی AES تامین شده است.

این مطلب را هم ببینید
نسخه جدید لپ تاپ SX12 وایو معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *