مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

افزایش سرعت وبگردی با استفاده از افزونه های زیر

افزایش سرعت وبگردی

هیچ چیز بیشتر از یک مرورگر کند ، نمی تواند لذت وبگردی را از بین ببرد. این مشکل اعصاب خرد کن بنا به دلایل مختلفی می تواند رخ دهد. اما راهکارهایی نیز برای رفع آن وجود دارد. در این بخش می خواهیم چند افزونه برای افزایش سرعت وبگردی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

افزایش سرعت وبگردی

Dustman

یکی از دلایلی که باعث می شود سرعت مرورگر کاهش یابد، باز کردن تب های زیاد است، چرا که هر یک تب ها باعث اشغال شدن منابع رایانه و یا موبایل می شوند. با بهره‌گیری از این افزونه جذاب برای افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس، تب‌هایی که به مدت ۲۰ دقیقه فراموش شده‌اند و غیرفعال هستند، به صورت خودکار بسته می‌شوند ولی فقط با یک کلیک می‌توانید آن‌ها را برگردانید. البته این اتفاق برای تب هایی که در حال پخش صدا و یا ویدیو هستند نمی افتد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین موس های گیمینگ 2021

CrxMouse Gestures

برای کارهایی مانند برگشت به عقب، رفتن به جلو، کپی لینک‌ها، باز کردن تب‌های جدید و بسیاری از کارهای دیگر، لزومی به استفاده از میانبرهای کیبورد وجود ندارد. این افزونه یکی از بهترین موارد موجود برای گوگل کروم است که سرعت عمل کاربران را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. مشابه این افزونه برای سایر مرورگر ها نیز وجود دارد.

Quick Tabs

افزایش سرعت وبگردی

اگر می خواهید سرعت سوئیچ خود بین تب های مختلف را افزایش دهید، این افزونه کمکتان خواهد کرد. این افزونه پنلی مختصر و مفید از تب‌های باز شده نمایش می‌دهد و از میان‌برهای کیبورد هم پشتیبانی می‌کند.

Impulse Blocker

اگر در مرورگر خود مشغول انجام کاری هستید ولی حین کار وسوسه سر زدن به سایت‌هایی مانند توییتر، یوتیوب و دیگر موارد دست از سر شما برنمی‌دارد، با بهره‌ گیری از این افزونه جذاب می‌توانید موقتاً آن‌ها را بلاک کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های 13 اینچی 2020

Clippings

افزایش سرعت وبگردی

کپی پیست کردن یکی از عمل های رایج در دنیای کامپیوتر برای کاربران است. Clippings به کاربر اجازه می‌دهد که بخش‌هایی از متن‌های موردنظر خود که مرتباً از آن‌ها استفاده می‌کند ذخیره کند و به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشد. شما می‌توانید این متون را در پوشه‌های مختلفی انجام دهید و حتی آن‌ها را با گجت‌های دیگر سینک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *