مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بررسی هدفون شیائومی Redmi AirDots

هدفون شیائومی Redmi AirDots

ایربادهای بی‌سیم گجت‌های کاربردی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا بدون اینکه نیاز باشد یک سیم طولانی از گردنتان آویزان باشد و مدام به لباس یا کیفتان گیر کند یا هنگام دوچرخه سواری جلوی دست و پا باشد به موسیقی یا پادکست‌های مورد علاقه خود گوش دهید. این ایربادها توسط برندهای زیادی در دنیا تولید می شوند. شیائومی نیز یکی از این برندها بوده که از مقرون به صرفه ترین محصولات آن می توان به Redmi AirDots اشاره کرد. هدفون شیائومی Redmi AirDots با قیمت بسیار کمتر از همتایان آمریکایی و کره‌ای خود مجموعه گسترده‌ای از امکانات و قابلیت‌های متفاوت را در اختیار کاربران قرار داده است.

نگاهی به هدفون شیائومی Redmi AirDots

طراحی و سخت افزار

وقتی کیس را باز کنید با دو گوشی کوچک با طراحی قرص مانند و صاف و ساده مواجه می‌شوید. هر کدام از گوشی‌ها از آنچه که فکر می‌‌کنید هم کوچکتر و سبک‌تر هستند. شاید یک نکته منفی که در قبال آن‌ها می‌توانیم ذکر کنیم این است که وقتی آن‌ها را برمی‌دارید، در مقایسه با دیگر هندزفری‌های وایرلس، ایرباد Xiaomi Redmi AirDots به اندازه زیادی حس توخالی بودن به شما می‌دهد. این مورد بدون شک استفاده از آن‌ها را به دلیل وزن کمتر راحت‌تر می‌کند، ولی شما خیلی احساس نمی‌کنید این هندزفری‌ها قرار است صدای با کیفیت زیادی را به گوش‌های شما برسانند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Profile Missing فایرفاکس

در داخل بسته‌بندی ایرباد بلوتوثی Redmi AirDots فقط دو سری دیگر قرار داده شده که هر کدام از آن‌ها برای گوش‌هایی با فرم متفاوت کاربردی هستند. گوشی‌ها به آسانی به داخل گوش شما می‌روند و از نظر صداهای خارجی و مزاحم نیز عملکردشان به خوبی سایر هندزفری‌های بی‌سیم است. البته نه در حد هدفون‌های گران‌قیمتی که از قابلیت حذف صدای مزاحم بهره می‌برند، ولی با این وجود شیائومی ردمی ایردات به اندازه قابل توجهی مانع از رسیدن صداهای مزاحم به گوش شما می‌شوند.

این هدفون ضدآب برای ورزش نیز بسیار مناسب است. در کنار هر کدام از گوشی‌ها یک چراغ کوچک LED وجود دارد که در هنگامی که باتری هر کدام از آن‌ها تمام شود با چشمک زدن شما را مطلع می‌کند. همچنین وقتی در حال اتصال گوشی‌ها به تلفن همراهتان باشید، این چراغ به رنگ‌های آبی و سفید در می‌آید و زمانی هم که آن‌ها را در کیس قرار دهید با رنگ قرمز نشان می‌دهد که گوشی‌ها در حال شارژ شدن هستند.

جفت کردن هدست با گوشی

فرایند اولیه جفت کردن Redmi AirDots با گوشی دردسر زیادی ندارد، ولی از طرف دیگر خیلی هم پر زرق و برق نیست. شیائومی هیچ برنامه خاصی برای این کار عرضه نکرده و شما فقط باید به بخش بلوتوث گوشی بروید و هندزفری را از آنجا جفت کنید. یک مشکل آزار دهنده‌ای که حتما هنگام جفت کردن با آن مواجه می‌شوید این است که گوشی، هندزفری‌های چپ و راست را جداگانه جفت می‌کند. برای حل این مشکل فقط کافی است ابتدا یکی از هندزفری‌ها را به گوشی وصل کنید و سپس دیگری به طور خودکار با گوشی جفت خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
چگونگی نصب پلاگین در پریمیر (Adobe Premiere)

هندزفری در فهرست دستگاه‌هایی که با گوشی شما از طریق بلوتوث متصل هستند به نام اولین سمتی که به گوشی وصل کردید به نمایش در می‌آید. مثلا اگر اول هندزفری سمت چپ را وصل کرده باشید به نام L و اگر طرف راست را ابتدا وصل کرده باشید به نام R نشان داده خواهد شد. به محض اینکه این مشکل عجیب و غریب را پشت سر بگذارید، برای دفعات بعد می‌توانید به راحتی و با در آوردن یا قرار دادن گوشی‌ها داخل کیس در عرض چند ثانیه دوباره آن‌ها را به تلفن یا تبلت خود متصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *