اخبار تکنولوژی

بررسی هدفون 1 more dual driver anc pro

هدفون 1 more dual driver anc pro

امروز سعی داریم شما را با هدفون 1 more dual driver anc pro آشنا کنیم. هدفون‌های سنتی کاملاً بزرگ و حجیم بودند و از یک بلندگوی چپ و راست تشکیل می‌شدند که در محفظه‌های تخمدانی پوشیده‌شده به نام Ear Cup قرار داشت. فنجان ها به یک هدبند قوس دار متصل شده بودند که از سیم بلندگوی چپ-راست متصل می شد. در انتهای هر گوشواره یک سیم سیگنال کانال چپ یا راست وجود داشت که در یک اتصال به هم متصل شده بود تا یک کابل استریو با کانکتور را تشکیل دهد. کانکتور به جک هدفون وصل شد. اگر می خواهید بیشتر با هدفون 1 more dual driver anc pro آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این هدفون چیست؟

هدفون های امروزی فاصله زیادی با مجموعه های حجیم گذشته داشته اند. هدفون های سبک وزن و قابل حمل، به نام earbuds، تقریبا غیر قابل توجه هستند. این بلندگوهای کوچک به جای هدبند قدیمی، در داخل دهانه گوش قرار می گیرند. سیم‌کشی بسیار نازک‌تر و انعطاف‌پذیرتر است و تجربه‌ای راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر را امکان‌پذیر می‌کند.

هدفون 1 more dual driver anc pro

امروزه انواع مختلفی از هدفون برای هر منظوری موجود است. اکثریت قریب به اتفاق هدفون هایی که به عموم فروخته می شوند با ابزارهای پیشرفته مانند پخش کننده های صوتی شخصی استفاده می شوند. تلفن‌های همراه را می‌توان با هدستی که از یک هدفون تکی و میکروفون مینیاتوری تشکیل شده است نیز استفاده کرد. هدست به گوشی وصل می شود تا گوشی را بدون هندز کار کند. هدفون 1 more dual driver anc pro ویژگی های متفاوتی دارند.

دو نوع اصلی هدفون برای استفاده استریو وجود دارد: آنهایی که آزادانه در گوش قرار می گیرند. و آنهایی که بازوی انعطاف پذیر کوچکی دارند که روی گوش می پیچد تا جوانه را در جای خود نگه دارد. سبک دوم برای استفاده فعال مانند دویدن، سوار شدن به هواپیما، اسکیت یا اسکی عالی است. اولی برای فعالیت های آرام مانند پیاده روی یا استفاده در خانه مناسب است. هدفون های Earbud بسیار ارزان هستند و قیمت یک جفت مناسب آن کمتر از 10 دلار (دلار آمریکا) است.

این مطلب را هم ببینید
ایرباد اسپرت اپن بوز رونمایی شد

مزایای استفاده از این هدفون ها چیست؟

مزیت هدفون هبرای فعالیت های شخصی این است که فرد می تواند از وفاداری بالایی برخوردار باشد و در عین حال آگاهی شنیداری مشخصی از محیط اطراف خود را حفظ کند. هدفون ها همه صدای خارجی را مسدود نمی کنند، به طوری که کاربر می تواند از مواردی مانند ترافیک یا افراد دیگر آگاه باشد. هدفون 1 more dual driver anc pro مزایای زیادی دارد.

با این حال، برای کسانی که می خواهند از هدفون در یک محیط پر سر و صدا استفاده کنند، ممکن است مطلوب باشد که برخی از این نویزهای خارجی را مسدود کنند. در این مورد، هدفون های عایق صدا یا حذف نویز ممکن است مطلوب باشند.

برخی از هدفون‌های حذف نویز از هدفون‌هایی با آستین‌های فوم یا پلاستیکی برای قرار گرفتن در داخل گوش مانند گوش‌گیر استفاده می‌کنند. این طراحی به صورت غیرفعال و بدون تفکیک بیشتر نویزهای خارجی را مسدود می کند. سبک دیگر از گوش کاپ مجهز به میکروفون خارجی برای نمونه برداری از صدای اطراف استفاده می کند.

امواج این هدفون چگونه است؟

بر اساس نمونه، هدفون امواج آینه ای تولید می کند تا نویزهای نامطلوب را به طور متمایز حذف کند. این در محیطی مانند مترو مفید است، جایی که می‌خواهید صدای مکانیکی و هواپیماهای بدون سرنشین را مسدود کنید، اما اعلان‌های هادی را بشنوید که از مانع لغو صدا عبور می‌کند. یکی از معایب این هدفون این است که با باطری کار می کنند. آنها همچنین تمایل به گران بودن دارند. هدفون 1 more dual driver anc pro امواج اضافی را حذف می کند.

نوآوری دیگر هدفون های بی سیم است که از پایه فرستنده برای انتقال سیگنال به هدست استفاده می کند و نیازی به سیم ندارد. این به کاربر اجازه می‌دهد، برای مثال، در حین گوش دادن به مرکز سرگرمی از خانه عبور کند. در نهایت، هدفون های سبک سنتی و با کیفیت بالا برای استفاده حرفه ای در استودیوهای ضبط و محیط های موسیقی نیز موجود است. اینها از فنجان گوش برای جلوگیری از سر و صدای رقابت استفاده می کنند.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات وان پلاس 10R فاش شد

هدفون 1 more dual driver anc pro

وفاداری در بین هدفون ها بسیار متفاوت است. برخی از مجموعه‌ها به بیس استرس وارد می‌کنند، اما بیس بیش از حد بدون فرکانس‌های محدوده متوسط و بالا کافی باعث ایجاد صدای گل آلود می‌شود. معمولاً هدفون‌ها فاقد باس هستند، اما یک جفت هدفون مناسب صدایی با کیفیت و رضایت‌بخش ارائه می‌دهد.

این هدفون سیمی است؟

هدفون، بلندگوی کوچک (گوشی) که با بند یا سیمی که روی سر قرار دارد روی گوش نگه داشته می شود. هدفون معمولاً در موقعیت‌هایی استفاده می‌شود که در آن سطح سر و صدای اطراف بالاست، مانند کابین هواپیما، یا جایی که کاربر مانند اپراتور تابلو برق باید دستانش را آزاد نگه دارد، یا جایی که شنونده در حال حرکت است یا می‌خواهد بدون مزاحمت گوش کند.

هدفون ممکن است به یک یا دو بلندگو مجهز باشد و ممکن است شامل یک میکروفون مینیاتوری باشد که در این صورت به آن هدست می گویند. برای گوش دادن به صدای استریوفونیکی بازتولید شده، ممکن است از هدفون استریو استفاده شود که کانال‌های جداگانه‌ای از صدا به دو هدفون داده می‌شود. هدفون 1 more dual driver anc pro دارای سیم است.

میکروفون، وسیله ای برای تبدیل توان صوتی به توان الکتریکی که اساساً ویژگی های موجی مشابهی دارد. در حالی که فرستنده های تلفن بزرگترین کلاس میکروفون را تشکیل می دهند، این اصطلاح در استفاده مدرن بیشتر برای انواع دیگر به کار می رود.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با هدفون 1 more dual driver anc pro آشنا کنیم. جدا از فرستنده‌های تلفن، میکروفون‌ها بیشترین کاربرد را در سمعک‌ها، سیستم‌های ضبط صدا (عمدتا ضبط‌کننده‌های نوار مغناطیسی و دیجیتال)، ماشین‌های دیکته و سیستم‌های نشانی عمومی دارند. میکروفون ها به طور گسترده در سیستم های ارتباطی، رادیویی یا سیمی، برای ارائه کیفیت پاسخ بهتر نسبت به فرستنده های تلفن معمولی یا برای عملکرد هندزفری استفاده می شوند. شما می توانید این هدفون ها را برای خود تهیه کنید و در فضای باز به موزیک مورد علاقه ی خود به  راحتی گوش فرا دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *