اخبار تکنولوژی

ریلمی سریع ترین فناوری شارژ دنیای موبایل را در MWC2022 معرفی خواهد کرد

سریع ترین فناوری شارژ دنیای موبایل

امروز می خواهیم شما را با سریع ترین فناوری شارژ دنیای موبایل آشنا کنیم. ریلمی اعلام کرد که سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی‌های هوشمند جهان را ارائه می‌کند. این غول فناوری از این فناوری در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2022 رونمایی خواهد کرد. تلفن هوشمند شارژ سریع جدید Realme با پشتیبانی از 125 وات عرضه خواهد شد. علاوه بر این، این شرکت می تواند چیپست Snapdragon 8 Gen 1 را در MWC 2022 ارائه کند. جدای از این، این شرکت از عرضه گوشی هوشمند Realme GT 2 Pro خبر داده است. اگر می خواهید بیشتر با سریع ترین فناوری شارژ دنیای موبایل آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

MWC 2022

این شرکت فناوری شارژ سریع جدید را در 28 فوریه، اولین روز MWC 2022 معرفی خواهد کرد. این رویداد تا 3 مارس ادامه خواهد داشت. در حالی که Realme ادعا کرده است که این فناوری سریع ترین است، هیچ کس هنوز نمی داند چه نوع شارژ سریعی دارد. پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت فاش کرده است که فناوری جدید شارژ سریع بخشی از استراتژی Go Premium آن خواهد بود. حدس زده می شود که Realme فناوری شارژ سریع 150 واتی خود را معرفی کند که می تواند با پشتیبانی از شارژر سریع 160 واتی Oppo ارائه شود. هیچ اطلاعات رسمی در مورد سرعت آن در مقایسه با فناوری شارژ سریع 120 واتی فعلی وجود ندارد. با این حال، این فناوری کندتر از فناوری 200 وات شیائومی است. قابل ذکر است که این هنوز تجاری نیست.

سریع ترین فناوری شارژ دنیای موبایل

 

این شرکت گفته است که تحت استراتژی Go Premium خود 70 درصد بر روی منابع تحقیق و توسعه سرمایه گذاری خواهد کرد. این شرکت معتقد است که شارژ سریع به عنوان یک ویژگی ضروری در زمان کنونی ظاهر شده است. این شرکت معتقد است که فناوری شارژ جدید به کاربران این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی از شارژ گوشی هوشمند لذت ببرند. ریلمی این هفته از عرضه سری گوشی های هوشمند Narzo در هند در 24 فوریه خبر داد. سریع ترین فناوری شارژ دنیای موبایل به شما معرفی خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
دوربین ماژول گوشی_های سری گلکسی S22

شارژر فلش 125 واتی UltraDART

برای یادآوری، این شرکت یک شارژر 125 واتی UltraDART Flash را در سال 2021 راه اندازی کرد تا عمر باتری گوشی هوشمند را حل کند. این شرکت ادعا کرد که این فناوری می تواند دمای گوشی را تا 40 درجه سانتیگراد حفظ کند و سرعت شارژ مطمئنی را فراهم کند. با کمک یک شارژ 125 واتی UltraDART با کنترل دما، که می تواند یک گوشی هوشمند 5G را در 20 دقیقه به طور کامل شارژ کند. سریع ترین فناوری شارژ دنیای موبایل را از ما بخواهید.

Realme امروز اعلام کرد که از سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی‌های هوشمند جهان در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2022 رونمایی خواهد کرد. سازنده چینی گوشی‌های هوشمند تحت قبیله BBK، شارژر سریع جدیدی را معرفی خواهد کرد، زیرا قبلاً یک شارژر سریع 125 واتی در بازار داشت. علاوه بر این ریلمی همچنین در MWC 2022، گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1، Realme GT 2 Pro را در بازارهای اروپایی معرفی خواهد کرد.

ریلمی می‌گوید: «به‌عنوان یکی از اولین برندهایی که فناوری شارژ فلاش ۱۲۵ واتی را راه‌اندازی کرد، ریل‌می جایگاه پیشرو خود را در ارائه فناوری شارژ پیشرفته حفظ کرده و با رونمایی از سریع‌ترین شارژر تلفن هوشمند جهان در MWC 2022 به سمت آینده گام برمی‌دارد.»

اولین برندهای فست شارژر چیست؟

این شرکت معتقد است که فناوری شارژ جدید موانع فعلی را شکسته و کاربران را قادر می سازد تا گوشی های هوشمند خود را در مدت زمان بسیار کوتاه تری شارژ کنند. در همین حال، Realme همچنین یک گوشی هوشمند جدید را معرفی کرده است که این هفته در هند تحت سری Narzo خود عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند جدید با نام Realme Narzo 50 شناخته می شود و در 24 فوریه در هند عرضه می شود. Realme گفت: “Realme جوانان را وارد عصر نوآوری می کند و با یک شرکت قدرتمند جدید – realme narzo 50، تلفن هوشمند مجهز به بهترین پردازنده و نمایشگر در این بخش، خانواده narzo را گسترش می دهد.” سریع ترین فناوری شارژ دنیای موبایل را به شما ارایه می دهیم.

این مطلب را هم ببینید
اسکرین شات آیفون با دو بار ضربه زدن به پشت گوشی

سریع ترین فناوری شارژ دنیای موبایل

شارژ سریع در چند سال اخیر به یکی از حوزه های نوآوری در صنعت گوشی های هوشمند تبدیل شده است. تولیدکنندگان گوشی های هوشمند خارج از چین نرخ شارژ را بالاتر و بالاتر برده اند به طوری که اکنون به نقطه ای رسیده ایم که می توانید یک گوشی پرچمدار را با باتری بزرگ تنها در نیم ساعت شارژ کنید. این کار نیاز به شارژ شبانه را برطرف می کند و یک راحتی بزرگ است. نیازی به گفتن نیست که این یک ویژگی به معیار مهمی در برداشتن گوشی بعدی شما، به ویژه برای کاربران سخت‌گیر تبدیل شده است. با این حال، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شارژ فوق سریع ممکن است هزینه ای برای طول عمر باتری طولانی مدت داشته باشد.

سریع ترین شارژر دنیا کدام گوشی است؟

با در نظر گرفتن همه این موارد، ما همه گوشی های محبوب اخیر را جمع آوری کرده ایم تا سرعت شارژ مجدد آنها را مقایسه کنیم. در زیر، سریع‌ترین گوشی‌های دارای شارژ را به همراه جزئیاتی در مورد فناوری‌های مورد استفاده هر یک از شرکت‌های سازنده آن‌ها مشاهده خواهید کرد. سریع ترین فناوری شارژ دنیای موبایل طرفداران بسیاری دارد.

Vivo iQOO 7 عنوان سریع‌ترین شارژر جهان را تا کنون در سال 2022 به خود اختصاص داده است. این گوشی دارای سرعت شارژ سریع 120 واتی است و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی آن تنها در حدود 18 دقیقه از 0 تا 100 درصد به طور کامل شارژ می‌شود.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با سریع ترین فناوری شارژ دنیای موبایل آشنا کنیم. Xiaomi 11T Pro نزدیک‌ترین مقام دوم را دارد. همچنین دارای یک شارژر سریع 120 واتی در جعبه است و شارژ کامل آن حدود 25 دقیقه طول می کشد.

از بین برندهای فروخته شده در ایالات متحده و سایر کشورهای غربی، گوشی های OnePlus از سریع ترین شارژ پشتیبانی می کنند. OnePlus 9 Pro با فناوری Warp Charge 65 واتی برای شارژ کامل باتری 4500 میلی آمپر ساعتی 30 دقیقه طول می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *