مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بررسی کیس های SEKIRA 100 گیمینگ MSI

کیس های SEKIRA 100 گیمینگ MSI

Micro-Star International با اسم مخفف MSI یک کمپانی چندملیتی فعال در زمینه فناوری اطلاعات است. مقر این شرکت در شهر نیوتایپه، کشور تایوان قرار دارد. محصولات این برند از قدرت بالایی برخوردارند. در این بخش قصد داریم به بررسی کیس های SEKIRA 100 گیمینگ MSI بپردازیم.

کیس های SEKIRA 100 گیمینگ MSI

این کیس با مواد با کیفیت ساخته شده و آماده شده است و دارای ویژگی‌های متناسب با نیاز گیمرها می‌باشد. در قسمت بیرونی این کیس، پنل جلویی کیس های SEKIRA 100 گیمینگ MSI دارای صفحات شفاف آلومینیومی و شیشه‌ای رنگی ساخته شده است تا نورپردازی زیبای ARGB خود را به زیبایی به نمایش بگذارد. از طرف دیگر، با این که صفحه جلویی MPG SEKIRA 100P تک رنگ می‌باشد با این حال ظاهر و تم خود را در بالاترین استاندارد حفظ نموده و زیبایی فوق‌العاده‌ای به این کیس داده است. این موضوع نشان دهنده توجه به کیفیت و استفاده از مواد مناسب است که در طراحی محصول MPG SEKIRA 100 Series می‌باشد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش پاکسازی کامپیوتر

قدرتمند و توانا

پورت‌های ورودی و خروجی این کیس دارای توان بالایی و راحتی در استفاده هستند. این کیس دارای درگاه‌های USB Gen2 Type-C با سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه، می‌تواند این موضوع را به رخ مابقی رقبا بکشاند. اگر می‌خواهید که سیستم خود را به یک سیستم بسیار سریع و قدرتمند در بازی تبدیل کنید، می‌توانید کیس MPG SEKIRA 100 را با کارت گرافیک MSI و خنک‌کننده‌های مایع سری MAG CORELIQUID MSI استفاده کنید.

این کیس با چهار فن ARGB همراه بوده که جلوه‌های نورپردازی زیبایی به این کیس می‌دهد. علاوه بر این، در درگاه ورودی/خروجی می‌توانید با لمس تنها یک دکمه، سرعت نور و نورپردازی فن را با Insta-Light Lopp کنترل نمایید. تنها کافیست بر روی پروفایل‌های رنگی به راحتی کلیک کنید و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن‌های دارای هوش مصنوعی

ویژگی‌های سخت‌افزاری

کیس MPG SEKIRA 100 Series ویژگی‌های سخت‌افزاری زیادی دارد که باعث می‌شود هم قابلیت و هم کارایی بالایی داشته باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این کیس درب دریچه بالایی آن است. درب دریچه بالایی جریان هوای مناسب و محافظت فوق‌العاده‌ای را برای این کیس ایجاد می‌کند. اگر نیازی به آن نداشتید تنها با باز کردن دو پیچ در عقب و سپس کشیدن آن را از کیس جدا نمایید. با برداشتن درب منافذ بالا، می‌توانید پیچ‌های زیر دریچه شیشه‌ای را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *