آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

برنامه های برتر عکاسی برای ذهن های خلاق

نکات برنامه های برتر عکاسی

از آنجا که دوربین های تلفن همراه هم در کیفیت تصویر و هم در جلوه های تصویری بهبود یافته اند ، iStore و Google Play با برنامه های مربوط به عکاسی غرق شده اند. این می تواند تا حدودی یک میدان مین باشد تا مشخص کند کدام برنامه به بهترین وجه با نیازهای عکاسی شما مناسب است. همه چیز از نرم افزار رایگان گرفته تا کاملاً عملیاتی نرم افزار گران قیمت ویرایش در فرم درخواست موجود است. برخی از برنامه‌ها می‌توانند اثرات عجیب خود را به تصاویر شما اضافه کنند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند آن‌ها را به سطح بعدی ببرند و از دوربین موبایل استفاده کنند تا به عنوان یک DSLR حرفه‌ای استفاده شود. ما در این مقاله به معرفی برنامه های برتر عکاسی برای ذهن های خلاق و هم برای اندروید و هم برای ای او اس پرداخته ایم.

برنامه های برتر عکاسی

برنامه های برتر عکاسی

معرفی اپلیکیشن های کاربردی

ما در این بخش از مقاله به معرفی برنامه های برتر عکاسی برای شما می پردازیم پس با ما همراهی کنید تا با این برنامه ها آشنا شوید. آشنایی با این برنامه های برتر عکاسی باعث می شود تا در این زمینه پیشرفت اساسی داشته باشید.

ادوبی فتوشاپ اکسپرس

یک شکل اساسی تر از نرم افزار Adobe Photoshop اکنون به صورت برنامه موجود است. ویرایش عکس در حال حرکت Adobes راهی سریع و کارآمد برای ویرایش و بهتر کردن عکس های شما است. می توانید عکس ها را به صورت دستی تنظیم کرده یا از اصلاحات و فیلترهای خودکار استفاده کنید. همچنین از قالب های تصویری بی شماری از جمله خام پشتیبانی می کند ، که می توانند در داخل برنامه پردازش و صادر شوند.

این مطلب را هم ببینید
تفاوت فلاش TTL و فلاش دستی

اینستاگرام

این اپلیکیشن در زمینه عکس نگاه جذابی دارد. این برنامه ویرایش های عکاسی را با رسانه های اجتماعی چک می کند. این برنامه شما را قادر می سازد تا؛ عکس ها و فیلم ها را با فیلترهای رایگان ، سفارشی ، روشنایی و کنتراست ، اشباع و نکات برجسته دیگر ویرایش کنید. شما همچنین می توانید به راحتی تصاویر افراد دیگر را ببینید و در صورت امکان یا علاقه مندی آن ها را دنبال کنید. اینستاگراه یکی از برنامه های برتر عکاسی است که شما را با دیدگاه های زیادی آشنا می کند.

پیکس ارت

Picsart هم ویرایشگر عکس است و هم نرم افزار هنری. مجموعه پیکس آرت ، شامل براش ها و لایه های هنری است. ویژگی های ویرایش عکس مشابه سایر برنامه ها است. این ویژگی ها از جمله فیلترها ، ماسک ها ، ابزار متن و محصولات ویرایش دیگر است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش عکاسی پرتره از خانواده

Picsart همچنین به شما امکان می دهد کولاژهایی را از گالری های خود ایجاد کنید و آنها را با کلیپ آرت ترکیب کنید تا تصاویر پر از سرگرمی برای به اشتراک گذاشتن با دوستان ایجاد کنید. این برنامه جزو برنامه های برتر عکاسی است.

Facetune

Facetune یک برنامه ویرایش ظاهری و زیبایی است. Facetune ابزار های قدرتمندی را برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد. این ابزار ها برای روتوش و تکمیل هر عکس یا سلفی به کار می روند. انگار که  هر یک از این عکس ها را مستقیماً از یک مجله مد بیرون بیاورید. عکس ها می توانند دوباره شکل بگیرند ، نقص ها و لکه ها را با فیلتر ها می توانید برطرف کنید. از طریق تغییر رنگ می توان قرنیه چشم ها و دندان ها را سفیدتر کرد.

کمرا پلاس

آخرین اپ از برنامه های برتر عکاسی که می خواهیم برای شما معرفی کنیم، کمرا پلاس است. این برنامه در زمینه عمق میدان تصاویر به شما کمک بسیار زیادی می کند. این برنامه شامل برخی از ویژگی های مفید دیگر مانند فیلترها ، نوشتن متن ، تصحیح رنگ و تنظیم نور است که به شخصی سازی عکس های شما کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *