مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین ابزارها برای تبدیل ویدیو به GIF

تبدیل ویدیو به GIF

این روزها گیف‌ ها همه جا هستند و این فایل ها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی محبوبیت زیادی بدست آورده اند. با استفاده از گیف ها می توانید احساسات خود را نسبت به هر موضوعی به راحتی بیان کنید. اگر شما هم ویدیو یا فیلمی دارید که قصد تبدیل آن به گیف را دارید، با ما همراه باشید. در این بخش قصد داریم ابزارهای مناسب برای تبدیل ویدیو به GIF را به شما عزیزان معرفی کنیم.

تبدیل ویدیو به GIF

GIF Maker

با استفاده از این سرویس می توانید به راحتی ویدیو های خود را تبدیل به گیف کنید. در این سرویس امکاناتی از جمله کراپ ویدیو، تنظیم زمان گیف و … در اختیار کاربران قرار می گیرد. این ابزار کاملا رایگان است اما قبل از دانلود نتیجه نهایی، گیف جدید در سرورهای این شرکت ذخیره می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش بازیابی رمز ویندوز 10

تبدیل ویدیو به GIF

GIF Brewery

این نرم افزار برای سیستم عامل های مک طراحی شده است. در این برنامه می‌توانید فریم به فریم را مطابق سلیقه‌ی خود ویرایش کنید. مانند ابزار GIF Maker، در این برنامه هم امکان قرار دادن متن‌ها و استیکرها هم وجود دارد و در ضمن می‌توانید یک فایل گیف یا تصویر دیگری را بر روی گیف موردنظر خود قرار دهید. لازم به ذکر است که استفاده از این برنامه رایگان می باشد.

GifTuna

این برنامه رابط کاربری ساده ای داشته و به‌ سرعت می‌تواند فایل‌های گیف را ایجاد کند. همچنین به‌ صورت پیش‌فرض، این برنامه برای ایجاد گیف رزولوشن اصلی را حفظ می‌کند ولی به‌ راحتی می‌توانید این موضوع را در کنار فریم ریت و نسبت تصویر تغییر دهید. علاوه بر این، امکان تغییر رنگ هم وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
دلایل و راه حل رفع مشکل کار نکردن کیبورد لپ تاپ

Easy GIF Animator

یک گیف ساز فوق العاده مناسب برای سیستم عامل ویندوز، که از امکانات زیادی برخوردار است. با این برنامه می‌توانید چندین عکس را ترکیب کنید تا بتوانید با بهره‌گیری از آن‌ها یک انیمیشن خلق کنید. این برنامه پولی است ولی می‌توانید نسخه آزمایشی آن را برای چند روز امتحان کنید.

تبدیل ویدیو به GIF

Giphy

این اپلیکیشن در هر دو سیستم عامل موبایلی یعنی اندروید و IOS قابل استفاده می باشد. بعد از باز کردن این اپلیکیشن، بر آیکون مثبت ضربه بزنید و با این کار می‌توانید برای خلق گیف‌ تصاویر یا ویدیو جدیدی ضبط کنید یا اینکه از موارد موجود در حافظه گوشی بهره ببرید. بعد از این کار، ابزار موجود در این اپلیکیشن امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *