ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین افزونه های افزایش سرعت مرورگر کروم را بشناسید

افزونه های افزایش سرعت مرورگر کروم

مرورگر کروم بی شک جزء سریع ترین و برترین مرورگرهای حال حاضر در جهان است که می توان آنرا در هر سیستمی با پایین مشخصات نیز اجرا نمود. هر کدام از افزونه های مرورگر کروم مزایا و کاربردهای منحصر به فردی دارند که برای افزایش کارایی و تقویت بهره‌وری هنگام کار با اینترنت می‌توانید از آنها استفاده کنید. افزایش سرعت مرورگر کروم یکی از کارهایی است که هر کاربر برای لذت بردن از کار با این مرورگر و سریع انجام شدن کارهایش باید انجام دهد. پیشنهاد می کنیم در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین افزونه های افزایش سرعت مرورگر کروم را بشناسید.

بهترین افزونه های افزایش سرعت مرورگر کروم کدامند؟

FasterChrome

کروم به طور پیش فرض امکانات مختلفی را برای بارگذاری سریع‌تر داده‌های سایت‌ها و افزایش سرعت مرورگر در اختیار کاربران قرار داده است اما گاهی این امکانات کافی نیستند. FasterChrome نوعی افزونه هوشمند برای افزایش سرعت مرورگر کروم است. این افزونه حرکت موس را در مرورگر ردیابی و آنالیز می‌کند. هنگامی که شما موس را به مدت 65 هزارم ثانیه روی یک لینک نگه دارید، FasterChrome شروع به بارگذاری آن لینک می‌کند. در حقیقت این عدد 65 هزارم ثانیه، مدت زمانی است که طی آن 50 درصد امکان دارد شما روی آن لینک کلیک کنید و یا از آن منصرف شوید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل فایل اکسل به فایل مخاطبین VCF

uBlock Origin

عمدتا زمانی که نام افزونه مسدودسازی تبلیغات در مروگر به میان می‌آید، ذهن خیلی‌ها به سمت Adblock می‌رود زیرا استفاده از آن در بین کاربران موزیلا بسیار رایج بوده است. اما باید بدانید که uBlock Origin برنامه جدیدتر و مدرن‌تری است و به شکل قابل توجهی باعث صرفه‌جویی در مصرف حافظه و پردازنده نیز می‌شود.

Web Boost

این افزونه برای شتاب بخشیدن بیشتر کروم از الگوریتم ساده‌تر و بهتری در مقایسه با افزونه‌های مشابه استفاده می‌کند. این افزونه به جای بهینه‌سازی هر صفحه و یا پیش‌بارگیری آن، سعی می‌کند تا با ذخیره کد‌های تکراری هنگام باز کردن سایت‌ها، از حجم کاری کروم کم کند. این کدها توسط اکثر سایت‌های محبوب استفاده می‌شوند و با فعال شدن این افزونه دیگر نیازی به بارگیری این کدها در هر بار بازکردن سایت نخواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
نرم افزارهای ضروری ویندوز که باید نصب شوند!

The Great Suspender

The Great Suspender به صورت موقت تب‌هایی از مرورگر کروم که استفاده‌ نمی‌شود را غیرفعال می‌کند تا مصرف حافظه کاهش یابد. به بیان بهتر این افزونه کمک می‌کند تا چندین تب در مرورگر کروم باز کرد، بدون آنکه مشکلی از نظر کاهش سرعت کامپیوتر در اثر مصرف بالای حافظه ایجاد شود. بنابراین اگر جزو کسانی هستید که معمولاً تعداد زیادی تب را به صورت همزمان باز می‌کنید، این افزونه برایتان کاملاً ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *