مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین بازی های کامپیوتری در طول تاریخ کدام ها بوده اند؟

بهترین بازی های کامپیوتری

از همان ابتدا که بازی‌ های ویدیویی به عنوان یک سرگرمی در بین افراد محبوب شدند، پلتفرم PC همواره یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای بازی کردن بود. بازی های این پلتفرم هم از تنوع بالایی برخوردار بوده و هر یک جذابیت خاص خوشان را برای گیمرها دارند. گرافیک یک بازی همانند گیم‌‌پلی آن یکی از مشخص‌کننده‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. اگر میخواهید بهترین بازی های کامپیوتری تاریخ از نظر گرافیک را بشناسید ، با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های کامپیوتری

Crysis

یکی از زیباترین بازیهای رایانه ای که در زمان انتشار خود یکی از سنگین‌ترین عناوین برای سخت‌افزارهای آن زمان بود. در واقع می‌توان گفت هنگامی که این بازی توسط استودیو بازی‌سازی کرای‌تک (Crytek) و در سال 2007 منتشر شد، افرادی که می‌توانستند بازی را اجرا کنند کاملا جدا از افرادی بودند که صرفا آرزوی اجرای بازی با سخت‌افزار خود را داشتند!

Myst

بازی Myst در دهه 90 منتشر شده است؛ دهه‌ای که در آن بر خلاف سال‌های اخیر هنوز به گرافیک‌های خارق‌العاده در بازی‌های ویدیویی عادت نکرده بودیم. در دوره‌ای این چنینی بود که بازی Myst منتشر شد؛ دنیایی سه بعدی که یک ماجراجویی آرام را با معماهای عجیب و غریب ترکیب کرده بود. اگر با استانداردهای زمان کنونی‌مان به بازی Myst نگاه کنیم، احتمالا آن را بسیار ساده و خنده‌آور بدانیم؛ اما همین بازی در سال 1993 یکی از واقع‌گرایانه‌ترین تجربه‌های ممکن در گیمینگ بود.

این مطلب را هم ببینید
بررسی لپ تاپ گوگل Pixelbook Go

Grand Theft Auto V

بازی‌های بسیار کمی به اندازه GTA V توانسته‌اند تا این حد جایگاه خود را در صنعت سرگرمی در معنای کلی آن محکم کنند. این بازی علاوه بر آنکه توانسته است تاکنون بیش از 6 میلیارد دلار برای سازندگان خود سود مالی به همراه داشته باشد، یکی از بهترین و زیباترین بازی‌ها به ویژه بر روی پلتفرم PC است. حدود 18 ماه طول کشید تا GTA V بر روی پلتفرم کامپیوتر منتشر شود؛ اما این انتظار بدون شک ارزشش را داشت.

The Elder Scrolls III: Morrowind

شاید به این گمان بیفتید که پنجمین نسخه از سری بازی محبوب The Elder Scrolls با نام اسکایریم (Skyrim) انتخاب مناسب‌تری برای فهرستمان بود، اما جهشی که کمپانی بازی‌سازی Bethesda به ویژه در زمینه جلوه‌های بصری با بازی Morrowind از خود نشان داد بسیار بیشتر از بازی اسکایریم بود.

این مطلب را هم ببینید
اینتل پردازنده arc alchemist برای لپ تاپ معرفی کرد.

StarCraft II: Wings of Liberty

بازی StarCraft II را در سال‌های اخیر با جایگاهش به عنوان یکی از بازی‌های اصلی ژانر نقش آفرینی استراتژیک به ویژه در ورزش‌های الکترونیک (Esports) می‌شناسند؛ اما همین بازی در زمان خود بیشتر با نیازمندی‌های گرافیکی سخت‌گیرانه خود و قد علم کردن در زمینه جلوه‌های بصری در برابر قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ و سخت‌افزارها شناخته می‌شد.

Red Dead Redemption II

بازی Red Dead Redemption II عنوانی است که حتی وقتی پردازنده گرافیکی قدرتمندی همانند Nvidia GeForce RTX 2080 Ti، آن را بر روی کامپیوتر اجرا می‌کند دچار مشکل می‌شود. شاید بتوان گفت موردی که بیشتر از تمام موارد دیگر جلوه‌های بصری بازی رد دد 2 را نسبت به عناوین دیگر متمایز می‌کند، توجه تحسین برانگیز سازندگان نسبت به جزئیات باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *