تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ مجیک بوک پرو آنر 2020 با نمایشگر 16/1 اینچ رونمایی شد

لپ تاپ مجیک بوک پرو آنر 2020

آنر مدت‌ها است لپ‌تاپ‌های خود را با برند مجیک‌بوک عرضه می‌کند. آخرین عضو این خانواده ، لپ تاپ مجیک بوک پرو آنر 2020 یکی از جدیدترین محصولات این برند می باشد که به تازگی رونمایی شده است.

لپ تاپ مجیک بوک پرو آنر 2020

این لپ تاپ دارای نمایشگر 16.1 اینچی با رزولوشن 1080p و پوشش رنگی 100 درصدی فضای sRGB است. این نمایشگر 90 درصد از پنل بالای لپتاپ را به خود اختصاص داده و حاشیه‌های آن تنها 4.9 میلیمتر است. یک وبکم 1 مگاپیکسلی در میان کلیدهای کیبورد جای گرفته است اسم که با استفاده میکروفون دوگانه برای تماس‌های تصویری استفاده خواهد شد. بلندگوهای لپتاپ در اطرف کیبورد قرار دارند و سنسور اثر انگشت آن را نیز در خود جای داده‌اند.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ ThinkBook 15 Gen 2 لنوو رونمایی شد

لپ تاپ مجیک بوک پرو آنر 2020

در لپ‌تاپ جدید آنر، اسپیکرها چپ و راست صفحه‌کلید را احاطه کرده‌اند. آنر مجیک‌بوک پرو ۱۶/۱ اینچ به حسگر اثرانگشت و وب‌کم یک مگاپیکسلی مجهز شده است که در زیر یکی از کلیدهای صفحه‌کلید جای گرفته است. بررسی‌‌های زومیت نشان می‌دهد این وب‌کم‌ها به‌طور‌کلی زاویه‌ی دید مناسبی ندارند؛ بااین‌حال، آنر ازطریق بردن وب‌کم به درون صفحه‌کلید تلاش کرده است حاشیه‌ی بخش بالایی صفحه‌نمایش را تاحدممکن کاهش دهد و دستگاه ظاهری مدرن پیدا کند.

آنر تصمیم گرفته این دستگاه را با بدنه تماما آلومینیومی تولید و آن را به دو فن اختصاصی مجهز کند تا در شرایط کاری سنگین عملکرد مناسبی در زمینه مدیریت دما از خود نشان دهد. مجیک بوک پرو ۲۰۲۰ به یک باتری ۵۶ وات ساعتی مجهز شده که به گفته آنر تا ۱۴ ساعت می‌تواند کاربران را همراهی کند، البته توسط این باتری می‌توان تا ۱۱.۵ ساعت ویدیو مشاهده کرد. این لپ‌تاپ همراه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس در آیفون

نسخه مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل Core i5-10210U با فرکانس پایه ۱.۶ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴.۲ گیگاهرتز در رنگ نقره‌ای با قیمت نزدیک به ۸۴۵ دلار به فروش می‌رسد. اگر خواهان تصاحب نسخه قدرتمندتر آن با پردازنده اینتل Core i7-10510U با فرکانس پایه ۱.۸ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴.۹ گیگاهرتز باشید، باید ۹۴۵ دلار به آنر پرداخت کنید. فروش این لپ‌تاپ از امروز در چین آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *