اخبار تکنولوژی

مانیتور جدید خانواده ConceptD ایسر رونمایی شد

مانیتور جدید خانواده ConceptD ایسر

ایسر یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولید کامپیوتر و تجهیزاتی جانبی در آسیا محسوب می‌شود و در رتبه‌ی پنجم بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کامپیوتر شخصی در جهان قرار دارد. مانیتور جدید خانواده ConceptD ایسر جدیدترین محصول این کمپانی می باشد که به تازگی رونمایی شده است.

مانیتور جدید خانواده ConceptD ایسر

این مانیتور جدید با نام Acer ConceptD CM2241W شناخته می‌شود و دقت رنگ بسیار زیادی ارائه می‌دهد و مخصوص خالقان حرفه‌ای محتوای بصری است. عملکرد مانیتور جدید ایسر بسیار سریع و روان است و از طراحی مدرن و جذاب بهره می‌گیرد.  افرادی نظیر طراحان گرافیک و عکاسان که به‌صورت حرفه‌ای در حوزه‌ی هنرهای تجسمی محتوا خلق می‌کنند، به مانیتوری نیاز دارند که ضمن ارائه‌ی دقت رنگ عالی و پشتیبانی از فضای رنگی گسترده، محتوای بصری را به‌شکلی روان به‌تصویر بکشد.

این مطلب را هم ببینید
اسکرین شات آیفون با دو بار ضربه زدن به پشت گوشی

مانیتور جدید خانواده ConceptD ایسر

ایسر در بیانیه‌ی رسمی خود اعلام می‌کند ConceptD CM2241W زمان‌ پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه دارد و ۹۹ درصد از فضای رنگی RGB را پوشش می‌دهد. بدین‌ترتیب،  این مانیتور ایسر از خانواده‌ی کانسپت‌دی می‌تواند محتوا را با رنگ‌ها و نور کافی و دقت عالی و ظاهری شبیه به واقعیت ارائه دهد. ConceptD CM2241W از این حیث مخصوص افراد حرفه‌ای است.

به گفته ایسر این مانیتور دارای گواهی PANTONE می باشد. این یعنی کانسپت‌دی CM2241W نوعی ابزار ویژه‌ی یکپارچه به‌منظور تصحیح رنگ‌ها دارد و می‌تواند بسیار دقیق رنگ‌های استاندارد PANTONE Matching System (موسوم‌ به PMS) را بازتولید کند. ثبت دقت رنگ Delta E<2 نشان می‌دهد فرایند بازتولید رنگ‌ها در مانیتور جدید ایسر با دقتی مثال‌زدنی انجام می‌شود. دقت بازتولید رنگ‌ها به‌حدی چشمگیر است که عملا چشم غیرمسلح انسان تا حد زیادی نمی‌تواند تفاوت‌ها را تشخیص دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برندهای تولیدکننده اسپیکر در جهان

ایسر می‌گوید مانیتور جدیدش از دو درگاه (HDMI (1.4 و یک درگاه DisplayPort و سه درگاه USB 3.0 بهره‌مند است. براساس اعلام رسمی، مانیتور ConceptD CM2241W که از دو اسپیکر با توان خروجی دو وات بهره می‌گیرد با قیمت ۳۹۹/۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *