مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین اپلیکیشن های مترو تهران را بشناسید

اپلیکیشن های مترو تهران

بسیاری از افراد به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه، از مترو به عنوان وسیله نقلیه شهری استفاده می‌کنند. در برخی از موارد ممکن است به دلیل پیچیدگی خطوط و ایستگاه‌های مترو، افراد در یافتن ایستگاه مورد نظر خود با مشکل مواجه شوند. اما امروزه با پیشرفت تلفن های همراه و حضور اپلیکیشن های متنوع ، دیگر افراد مشکلی در مسیریابی های خود نخواهند داشت. در این بخش قصد داریم بهترین اپلیکیشن های مترو تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های مترو تهران

اپلیکیشن مترو تهران – مسیریابی مترو

این برنامه یکی از راهنماهای مفید برای افرادی است که مسیر خود را در مترو تهران گم کرده‌اند. ازطریق این اپلیکیشن، می‌توانید به نقشه‌ی کامل مترو تهران دسترسی پیدا کنید. این اپلیکیشن به مسیریابی شما کمک می‌کند و می‌توانید با انتخاب مبدأ و مقصد، از نحوه و زمان تقریبی رسیدن به مقصد مطلع شوید. این برنامه را می‌توانید به‌کمک لینک زیر دانلود کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیرفعال کردن دستیار مرورگر اپرا

اپلیکیشن شاپ – خرید بلیت مترو

ایستادن در صف خرید بلیت مترو، خصوصا در این روزهای شیوع ویروس کرونا می‌تواند بسیار خطرناک و اذیت‌کننده باشد؛ اما با دانلود اپلیکیشن شاپ، می‌تواند به‌راحتی بلیت مترو خود را با گوشی هوشمندتان بخرید و از گوشی شخصی خود برای ورود به پلتفرم‌های مترو استفاده کنید.

اپلیکیشن تهران من – خرید بلیت مترو

تهران من اپلیکیشن اختصاصی شهرداری تهران است که به‌کمک آن می‌توانید بلیت مترو بخرید و حتی کارت بلیت خود را شارژ کنید. این اپلیکیشن تقریبا اپلیکیشن رسمی خرید بلیت مترو تهران است که البته به‌جز تهیه‌ی بلیت، ویژگی‌های بیشتری همچون پرداخت عوارض را هم در خود دارد.

اپلیکیشن بلد – مسیریابی مترو

بلد‌ یکی از اپلیکیشن‌‌های محبوب ایرانی است که وظیفه‌ی مسیریابی برای رانندگان و افراد پیاده را برعهده دارد. مسیریابی در متروهای تهران هم یکی از قابلیت‌هایی است که سال گذشته به اپلیکیشن اضافه شده است. با اضافه‌کردن مبدأ و مقصد مترو،‌ می‌توانید مسیر مناسب و سریع برای رسیدن به مقصد خود را به‌کمک این اپلیکیشن بیابید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر رمز وای فای به روشی ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *