بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بهترین بازی های ویدیویی 2020 را بشناسید

بهترین بازی های ویدیویی 2020

امسال نیز همچون سالهای گذشته بازی های متنوعی برای کامپیوتر و کنسول های گیمینگ به بازار عرضه شد. با وجود تنوع زیاد این بازی ها ، ممکن است انتخاب برای گیمرها و مبتدیان کمی دشوار باشد. در این بخش می خواهیم بهترین بازی های ویدیویی 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های ویدیویی 2020

Dragon Ball Z: Kakarot

بازی دراگون بال زد: کاکاروت یک عنوان نیمه جهان باز در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیو سایبرکانکت2 (CyberConnect2) ساخت و توسط کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) منتشر شده است. این بازی که بر اساس فرنچایز دراگون بال ساخته شده، در تاریخ 26 دی 1398 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. بیش از 1.5 میلیون نسخه از این بازی در هفته اول فروش رفت.

Ori and the Will of the Wisps

بازی Ori and the Will of the Wisps از سری بازی‌های ویدیویی ماجراجویی است که توسط مون استودید ساخته و توسط ایکس باکس گیم استودیوز منحصراً برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در تاریخ 22 بهمن 1398 منتشر شده است. بازی Ori and the Will of the Wisps درواقع دنباله بازی Ori and the Blind Forest است که در سال 2015 منتشر شده بود. این عنوان را می‌توان در لیست بهترین بازی های 2020 کامپیوتر و کنسول قرار داد.

این مطلب را هم ببینید
نسخه‌ موبایلی بازی راکت لیگ معرفی شد

Final Fantasy VII Remake

نسخه بازسازی Final Fantasy 7 بیش از یک دهه در دست توسعه قرار داشت و اکنون پس از 10 سال بالاخره قادر به تجربه این عنوان هستیم. بازی Final Fantasy VII Remake به صورت چند قسمتی منتشر می‌شود و اولین قسمت آن هم در تاریخ 23 فروردین روی کنسول پلی استیشن 4 در اختیار بازیکن‌ها قرار گرفت. داستان قسمت اول به طور کلی در شهر میدگار جریان دارد و در قالب دو دیسک بلو-ری عرضه می‌شود. فاینال فانتزی ریمیک در لیست بازی های پلی استیشن 4 2020 قطعا یکی از رقبای سرسخت کسب عنوان بهترین بازی سال خواهد بود.

One Piece: Pirate Warriors 4

بازی One Piece: Pirate Warriors 4 ، یک بازی ویدئویی در سبک اکشن ماجراجویی است که Omega Force آن را ساخته و توسط کمپانی باندای نامکو برای رایانه‌های شخصی، کنسول پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و Nintendo Switch منتشر شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های PS5

Predator: Hunting Grounds

بازی Predator:Hunting Grounds توسط استودیوی IllFonic ساخته شده است. این استودیو بازی Friday the 13th: The Game را در کارنامه‌اش دارد که در آن چهار بازیکن بر علیه یک دشمن مبارزه می‌کردند. Predator:Hunting Grounds نیز در همین سبک است. در این شوتر اول شخص چند نفره، باید با همکاری سایر اعضای تیم بر دشمن غلبه کنید. این بازی در تاریخ 5 اردیبهشت 1399 برای رایانه‌های شخصی و کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد.

1 دیدگاه در “بهترین بازی های ویدیویی 2020 را بشناسید

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *