مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین برنامه های ماشین حساب برای ویندوز

ماشین حساب برای ویندوز

استفاده از ماشین حساب در دستگاههای هوشمند همچون موبایل و کامپیوتر امری رایج است. افراد با توجه به حرفه و شغلی که دارند ، ممکن است نیاز به استفاده از این سیستم داشته باشند. به همین علت در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین برنامه های ماشین حساب برای ویندوز بپردازیم.

بهترین برنامه های ماشین حساب برای ویندوز

Calculator²

یکی از قدیمی ترین برنامه های ماشین حساب برای ویندوز که دارای رابط کاربری تمیز و رنگ های زیبا برای بهبود ناوبری و در عین حال با استفاده از عناصر سیستم طراحی روان است. یک ماشین حساب همه کاره که امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.  برنامه به صورت رایگان در دسترس است اما ماشین حساب مالی و مبدل ارز نیاز به پرداخت هزینه های اضافی دارد.

Naturplay Calculator

یک ماشین حساب علمی با قابلیت های فوق العاده که از تجزیه JSON و XML برای توسعه دهندگان پشتیبانی می کند و همچنین دارای یک پنل ورودی برای آمار ماتریس است.

این مطلب را هم ببینید
نخستین لپ تاپ با نمایشگر حفره دار جهانی رونمایی شد

ماشین حساب برای ویندوز

Calc Pro HD

یکی از بهترین برنامه های ماشین حساب برای ویندوز که البته گران ترین برنامه در این لیست محسوب می شود. البته باید گفت که این برنامه ظاهر چندان چشمگیری ندارد اما امکانات خوبی در اختیاتان قرار می دهد. Calc Pro HD با قیمت ۷٫۹۹ دلار در ویندوز ۱۰، ویندوز موبایل و Xbox One و HoloLens در دسترس است. اگر مایل هستید نسخه رایگان برنامه را نیز امتحان کنید هرچند که تنها از پنج نوع ماشین حساب پشتیبانی می کند.

Wolfram Alpha

این ماشین حساب این امکان را به شما می دهد تا کوئری ها را به زبان های طبیعی تایپ کنید، و سپس محاسبه را انجام دهید. یک برنامه پیشرفته برای لپ تاپ و کامپیوتر یک ابزار مفید برای ریاضیات و علوم و همچنین انواع دیگر محاسبات است.

این مطلب را هم ببینید
کاغذ دیجیتال شیائومی paper book pro ll

HP Prime Pro

یک ماشین حساب پیچیده با ویژگی هایی مانند نمایش نمودار است که برای دانشجویان و افراد دیگر که از توابع پیشرفته استفاده می کنند مناسب است. کار با این ماشین حساب کمی پیچیده بوده و گزینه های سفارشی سازی زیادی دارد. اگر واقعا به یک ماشین حساب پیشرفته نیاز دارید HP Prime Pro بهترین انتخاب شما است.

ماشین حساب برای ویندوز

Sticky Calculator

اگر به دنبال یک ماشین حساب ساده با حجم کم برای سیستم خود هستید، Sticky Calculator گزینه مناسبی برایتان خواهد بود؛ زیرا فقط حدود ۲۵ مگابایت از فضای ذخیره سازی شما را نیاز دارد. همچنین شما بدون اینکه مجبور شوید تمام فضای صفحه را اشغال کنید می توانید تمام محاسبه های مورد نیاز خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *