مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین سایت های آموزشی برای دانشجویان رشته کامپیوتر

دانشجویان رشته کامپیوتر

یکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در سراسر دنیا ، رشته کامپیوتر است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و قدم گذاشتن در دنیای هوشمند ، نیاز بازار کار به افراد متخص در ای زمینه بصورت روزافزون است. برای اینکه در این رشته موفق باشید ، می بایست در کنار دروس و کتب دانشگاهی ، از منایع معتبر و بروز نیز برای افزایش اطلاعات و دانش خود استفاده شود. از این رو در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین سایت های آموزشی برای دانشجویان رشته کامپیوتر بپردازیم.

با بهترین سایت های آموزشی برای دانشجویان رشته کامپیوتر آشنا شوید

www.newdanesh.ir

این وبسایت با شروع فعالیت خود در سال ۱۳۹۶ به دنبال ارائه محتوا های آموزشی و دانلود نرم افزار و فعالیت در حوزه سئو سایت است.

www.faradars.org

قطعا اگر به سراغ آموزش های آنلاین بروید ، با این وبسایت مواجه خواهید شد. فرادرس در سال ۱۳۸۷ با ارایه آموزش های مرتبط با هوش مصنوعی و برنامه نویسی راه اندای شد. پس از مدت کوتاهی، در زمستان ۱۳۹۰، توانست عنوان بهترین پروژه آنلاین آموزشی ایران به انتخاب کاربران را در چهارمین جشنواره وب ایران کسب کرده و در ادامه به صورت گام به گام، مسیر تبدیل شدن به بزرگترین پلتفرم دروس دانشگاهی کشور را طی کرد. فرادرس هم اکنون این افتخار را دارد که به عنوان بزرگترین دانشگاه آنلاین ایران، ناب ترین آموزش ها را به بیش از ۲۰۰ هزار دانشجوی عضو خود از سراسر جهان، ارایه نماید.

این مطلب را هم ببینید
گوگل کروم بوک‌ های ۲۰۲۰ را تا ۸ سال پشتیبانی می‌کند

www.beyamooz.com

این وبسایت نمونه فارسی سایت معتبر w3schools است. بیاموز با هدف خلق یک اثر ماندگار در زمینه آموزش رایانه و وب شکل گرفته است. ولی لازم به ذکر است در سند چشم انداز آن زمینه های آموزش سایر علوم از جمله زبان انگلیسی، علوم قرآنی و … نیز پیش بینی شده است. اعتلای سطح دانش فنی و ارتقای توانمندی های کاربران محترم، هدف اصلی تیم Beyamooz.com می باشد.

www.learninweb.com

از جمله بهترین سایت های آموزشی که در آن میتوانید آموزش مجازی و محتوای الکترونیکی را دانلود کنید که به صورت آنلاین و آفلاین موجود است. آموزش مجازی و محتوای الکترونیکی موجود در سایت بصورت تعاملی، شبیه سازی شده، تصویری با متن و صدا به زبان فارسی است.

www.daneshjooyar.com

همانطور که از نام این سایت پیداست ، هدف این مجموعه کمک به دانشجویان است. آموزش ویندوز، آموزش شبکه، آموزش آفیس ( آموزش ورد، اکسل، پاورپونت…) آموزش برنامه نویسی، آموزش فتوشاپ و انواع نرم افزار در این پلتفرم وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل لینک یوتیوب به MP4 بصورت آنلاین

www.mehdizenhari.com

این وب سایت یک بستر آموزشی است در زمینه کامپیو‌تر و IT ( از قبیل آموزش کامپیوتر، آموزش فتوشاپ، آموزش ورد، آموزش شبکه، آموزش ویندوز، آموزش اکسل، آموزش اینترنت و …)  که با بهره گیری از روش فیلم های آموزشی سعی در رفع نیازهای آموزشی کشور و تربیت متخصص در این حوزه را دارد.

 www.3dmaxfarsi.ir

سایت ۳dmaxFarsi.ir با ۹ سال سابقه فعالیت،اولین و بزرگترین تولید کننده محصولات آموزش فارسی گرافیک ۲ بعدی و سه بعدی، تری دی مکس ، سینمافوردی، افترافکت، مایا ،پریمیر و … در ایران است.

4 دیدگاه در “بهترین سایت های آموزشی برای دانشجویان رشته کامپیوتر

  1. ساندویچ پانل ضد آتش گفت:

    من با این وبسایت ها کلی چیز یاد گرفتم ممنون از شما

    1. payatel گفت:

      خوشحالیم که مطلب مفید بوده ، با آرزوی موفقیت برای شما

  2. لیلا حسینی گفت:

    دانشجویار، مدیروب، آکادمی وندو و نیوسئو هم عالین
    پیشنهاد میکنم
    ممنون بابت مطلب خوبتون

  3. هادی عظیمی گفت:

    سلام وقتتون بخیر ممنون بابت مطالب خوب ومفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *