مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین سایت های آپلود ویدیو رایگان برای ایرانیان

بهترین سایت های آپلود ویدیو

آپلود فایل از سال ها پیش بین وبمسترها و کاربران اینترنتی مرسوم بوده است. در این میان به اشتراک گذاری ویدیو در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد. همیشه پیدا کردن یک آپلودسنتر خوب برای آپلود رایگان فایل که ظرفیت بالا و سرعت بارگذاری مناسبی داشته باشد کار آسانی نیست. در این بخش می خواهیم بهترین سایت های آپلود ویدیو رایگان برای ایرانیان را به شما همراهان همیشگی معرفی کنیم.

سایت های آپلود ویدیو رایگان

آپارات

بهترین سایت های آپلود ویدیو

بزرگترین و معروف ترین سایت فارسی اشترک ویدیو که کی از پر بازدیدترین سایت های داخلی است.  گستره نفوذ این وبسایت تا جایی پیش رفته است که حتی بسیاری از اشخاصی که دارای پست ها و مقام های رسمی و دولتی هستند به ایجاد کانال در آن جهت انتشار ویدیوهای مد نظر خود پرداخته اند. شما به عنوان کاربر، قابلیت بارگذاری ویدیو با انواع فرمت ها را در این سایت خواهید داشت. در ابتدای کار می توانید تا حجم ۱٫۵ گیگابایت به بارگذاری ویدیو در این سایت بپردارید ولی برای انتشار ویدیوهایی بیش از این مقدار، باید حساب کاربری شما تایید شده باشد. در حال حاضر قابلیت هایی مثل امکان پخش زنده هم به آپارات افزوده شده است.

این مطلب را هم ببینید
چگونه از گوگل ویس در کسب و کار خود استفاده کنیم؟

Picofile

یکی دیگر از سرویس های فعال و قدیمی که برای استفاده از امکانات این سایت اول از همه باید به ایجاد یک حساب کاربری در سایت blogsky.com بپردازید. نکته قابل توجه اینجاست که در این سایت علاوه بر ویدیو قادر به اشتراک گذاری دیگر انواع محتوا نظیر فایل های PDF، ورد یا دیگر موارد نیز هستید. البته هر کاربر در حجم آپلود دارای محدودیت هایی خواهد بود.

Wistia

یکی دیگر از بهترین سایت های آپلود ویدیو که شاید نسبت به سایر گزینه ها کمتر شناخته شده باشد. تمرکز اصلی این سایت بر داده ها، شخصی سازی و نیز همکاری با دیگر سرویس های مربوط به کسب و کارهای مختلف است. بنابراین اگر دارای یک کسب و کار متعلق به خود هستید و حالا می خواهید امکان به اشتراک گذاری انواع ویدیو ها را نیز به آن بیفزایید می توانید به Wistia اعتماد کنید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین موزیک پلیر های رایگان اندروید در سال 2020

Sproutvideo

بهترین سایت های آپلود ویدیو

این پلتفرم ساده امکان اشتراک گذاری انواع ویدیوها را برایتان فراهم می کند.  در این سایت به امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران نیز بسیار اهمیت داده شده است.  شما حتی می توانید مشخص کنید که کاربران واقع در یک مکان جغرافیایی خاص یا دارای یک آدرس IP مشخص قادر به تماشای ویدیو های شما نباشند.

1 دیدگاه در “بهترین سایت های آپلود ویدیو رایگان برای ایرانیان

  1. you movies گفت:

    سایت خیلی خوبی دارید
    امیدوارم موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *