ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین وبسایت های طراحی کارت دعوت بصورت آنلاین و رایگان

طراحی کارت دعوت

طراحی یک کارت دعوت ممکن است گاهی بسیار هزینه بر باشد. این مساله را هم نمی توان نادیده گرفت که ممکن است پس از صرف هزینه بسیار زیاد، به طراحی مورد نظر خودمان نرسیم. جالب است بدانید که نرم افزارها و سرویس هایی وجود دارند که امکان طراحی کارت دعوت بصورت آنلاین را برایتان فراهم می کنند. ممکن است که با خود بگویید که کسانی که استعداد و توانایی کافی در انجام کارهای گرافیکی را ندارند چه باید بکنند؟ اما این وبسایت ها بهترین امکانات را در اختیارتان قرار میدهند تا به نحو احسنت کارت دعوت رویایی خود را طراحی کنید.

سرویس های طراحی کارت دعوت

سایت Canva

طراحی کارت دعوت

در این وبسایت طیف گسترده ای از انواع قالب ها برای طراحی وجود دارد که می توانید متناسب با مجلس و سلیقه خود انتخاب کنید. کار با این ابزار بسیار آسان می باشد. کافیست تصویر مورد نظر خود را آپلود کرده یا از بین کتابخانه موجود در این سایت، تصویر مد نظر خود را پیدا کنید. ۱۳۰ فونت در این سایت تدارک دیده شده است که می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید. از قالب های موجود در سایت، پس زمینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در نهایت رنگ متن و نیز باکس های موجود در دعوتنامه را باید انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
لپ‌تاپ‌های جدید سری Envy اچ پی معرفی شدند

سایت Venngage

قالب هایی که در این سایت موجود هستند می توانند برای انواع مراسم مورد استفاده قرار گیرند. حتی اگر تجربه چندانی در زمینه طراحی ندارید با توجه به امکانات موجود در سایت می توانید به راحتی از پس ساخت یک کارت دعوت زیبا برآیید.

وبسایت Crello

طراحی کارت دعوت

در این وبسایت بیش از ۱۰۰۰۰ عناصر طراحی و نیز ۱۲۰۰۰ قالب آماده تدارک دیده شده است که مطمئنا می تواند کمک شایانی به طراحی انواع و اقسام کارت های دعوت کند. همچنین امکان استفاده از فوت ها، رنگ ها و متن های سفارشی نیز وجود دارد.

سایت Psprint

در این سایت صدها قالب آماده در اختیار کاربران قرار داده شده است که هر کدام از آن ها موضوعات و مراسم مختلفی را در بر می گیرند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش لغو فرمان پرینت

سایت Fotojet

طراحی کارت دعوت

بیش از ۷۰۰ قالب آماده زیبا ، شیک ، رسمی ، خلاقانه ، فانتزی و.. در این وب سایت وجود دارد که امکان ساخت انواع کارت های دعوت برای مجالس مختلف را برایتان فراهم می کند.

4 دیدگاه در “بهترین وبسایت های طراحی کارت دعوت بصورت آنلاین و رایگان

  1. یلدا قربانی گفت:

    سلام خیلی ممنون.مطلب خوبی بود و سایت هایی که معرفی کردین واقعا عالی بودن.فقط سایت دومی باز نکرد باید با فیلترشکن برم یا اشکال از سیستم منه؟خیلی ممنون میشم مقاله های مرتبط هم معرفی کنین.

    1. نرگس شیدا گفت:

      با سلام . خوشحالیم که این مطلب برایتان مفید بوده. سایت دوم بدون فیلترشکن هم باز میشود. با عضویت در خبرنامه ما ، میتوانید از جدیدترین اخبار تکنولوژی و ترفندهای کامپیوتری و نرم افزاری مطلع شوید.

  2. مهسا رستمی گفت:

    واقعا عالی بود دم نویسنده گرم.فقط اون سایت هایی که معرفی کردید خیلی هاشون باز نمیکنن.دلیلش چی میتونه باشه؟ با vpn هم نمیرم

    1. payatel گفت:

      سلام خوشحال هستیم مفید واقع شده برای شما
      اجازه بدید در اولین فرصت سایتها رو چک می کنیم و در صورت نیاز به معرفی سایت های دیگر اقدام و در مقاله اضافه می نماییم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *