بازی و سرگرمی, بررسی و ترفندهای کنسول بازی

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس و اس

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس و اس

یکی از کنسول های پیشرفته و ایده آلی که عده زیادی از مخاطبین عاشق آن هستند، انواع ایکس باکس ها مخصوص ایکس باکس سری ایکس و اس می باشد. این دو نوع کنسول بازی باز زمان طراحی و ارائه مورد پسند خیلی از گیمرها قرار گرفت. ولی از آنجایی که تنها خود ایکس باکس و دسته آن حس هیجان گیمرها را ارضا نمی کند، بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس و اس برای آن ها طراحی و عرضه شده است.

لوازم جانبی ایکس باکس ها

همه شما دیگر با مفهوم وسایل و تجهیزات جانبی آشنایی دارید. شاید با خود بپرسید که منظور از لوازم جانبی در ایکس باکس چیست. منظور از این تجهیزات، وسایلی است که اضافه تر از خود دستگاه کنسول و دسته می باشد. همچنین وسایل جانبی اگر به کار برده نشوند اهمیتی ندارد و می توانید یک بازی عالی را تجربه کنید. ولی چیزی که اهمیت دارد، این که اگر یک گیمر واقعی باشید، استفاده از لوازم جانبی را در انواع ایکس باکس های ایکس و وان فراموش نمی کنید. زیرا هیجان و واقعیت بازی را برای شما زنده تر جلوه می دهد و بسیار جذاب تر است. به همین دلیل یک گیمر عاقل برای تجربه یک بازی تکرارنشدنی، استفاده ای لوازم جانبی را  همیشه در اولویت قرار می دهد.

به این صورت برای ایکس باکس ایکس و اس تجهیزات جالب و هیجان انگیزی به عنوان بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس و اس تهیه شده، که به طرفداری و محبوبیت زیادی در میان مخاطبین رسیده است. به نوعی لوازم جانبی این دو کنسول بازی از بهترین و باکیفیت ترین تجهیزاتی شناخته شده اند که نمی توان جایگزینی برای آن پیدا کرد. از مهم ترین مزیت های انواع لوازم جانبی این کنسول ها، این است که بعضی از آن ها با انواع رایانه و تلفن همراه نیز مطابقت دارند و می توانید از آن ها در این موارد نیز استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم با بهترین نوع این تجهیزات آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش انتقال بازی‌های ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس/اس

انواع لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس و اس

از زمانی که این تجهیزات وارد بازار شد، به نوعی طرفداران دو آتیشه ایکس باکس از خود بیخود شدند و عده زیادی از گیمرها به تهیه کردن همه این لوازم جانبی در عالی ترین کیفیت پرداختند. انواع این تجهیزات و لوازم به شرح زیر می باشد:

هدست بی سیم ایکس باکس سری ایکس و اس

یکی از جذاب ترین تجهیزاتی که هیجان بازی را در ایکس باکس ها چند برابر می کند، داشتن یک هدست فوق العاده با کیفیت و ایده آل می باشد. پس این برای گیمرها خیلی خوش حال کننده است که ایکس باکس آن ها دارای لوازم جانبی هدست بی سیم است که می توانند کیفیت صدای مهیجی را در آن تجربه کنند. استفاده از هدست در حین بازی، شما را به کل از دنیای واقعی دور کرده و به عمق بازی می کشد. تجربه چنین بازی هرگز تکرارشدنی نیست. این هدست همچنین با یک میکروفونی که به آن متصل شده، به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس ها محسوب شده است.

باتری قابل شارژ + کابل شارژ USB

از آنجایی که باتری ها مهم ترین  تجهیزات در هر دستگاهی اعم از کنسول های بازی به حساب می آیند، اگر به دنبال این هستید که یکی از وسایل جانبی را تنها برای دستگاه خود انتخاب و تهیه کنید، قطعا بهترین انتخاب باتری قابل شارژ این کنسول ها می باشد. باتری های ایکس باکس دارای قدرت بسیار زیادی هستند که سال های سال برای شما با کیفیت بالا و بدون کوچک ترین نقصی و کاهش قدرت و سرعتی باقی می مانند. به این ترتیب با یکبار شارژ کردن می توانید 30 ساعت از کنسول بازی خود بدون وقفه استفاده کنید.

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس و اس

کنترل بی سیم ایکس باکس

یکی از رایج ترین لوازم جانبی که همیشه باید خریداری شود، یک کنترل بی سیم اضافی است. در ایکس باکس ها اگر دوست دارید که یک تجربه بازی هیجان انگیز را با دوستان بیشتر خود تجربه کنید، داشتن یک کنترل بی سیم اضافه همیشه در اولویت خرید قرار دارد. از آنجایی که این کنترل اضافه بی سیم به راحتی از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند و رایانه شما نیز متصل می شود، قطعا تهیه کردن آن برای گیمرها بسیار جذاب خواهد بود. طرفداران دو آتیشه ایکس باکس که هرگز این فرصت ارزشمند را از دست نداده اند زیرا دوست ندارند که تجربه یک بازی مهیج را از خود بگیرند. این کنترل در واقع یکی از مهم ترین و بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس و اس به حساب می آید.

این مطلب را هم ببینید
بدترین ویژگیهای بازیهای ویدیوئی که گیمرها را می رنجانند

کارت توسعه حافظه یک ترابایت

مگر می شود کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس را در خانه داشت، ولی نتوانست تمام بازی های هیجان انگیز را تجربه کرد؟ معمولا یکی از مشکلاتی که باعث می شود تا گیمرها نتوانند تجربه انواع بازی های را داشته باشند، اینکه ایکس باکسی را تهیه کرده اند که دارای حافظه اس اس دی پایین می باشد که قابلیت ذخیره بازی های بیشتر را ندارد. به همین دلیل تهیه یک کارت توسعه حافظه یک ترابایتی یکی از مهم ترین مسائل در ایکس باکس ها محسوب می شود که به شما این امکان را می دهد تا بازی های بیشتری را ذخیره کنید. پس با تهیه این وسیله جانبی، عملا حافظه دستگاه خود را تا دو برابر افزایش دهید و از انجام بازی های مهیج بیشتر لذت ببرید. حافظه توسعه از اصلی ترین و بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس و اس می باشد.

هدست Razer kairo pro

هدست ها مهم ترین لوازم جانبی در ایکس باکس ها به حساب می آید. به این ترتیب می توانید هدست میکروفون دار دارای کیفیت صدای عالی را نیز برای کنسول بازی خود تهیه کنید و یک تجربه ایده آل را به دست آورید.

نتیجه گیری

اگر یک گیمر واقعی هستید، هرگز نباید فرصت بازی های هیجان انگیز بیشتر را با تهیه بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس و اس از دست بدهید. پس هر چه سریع تر با کیفیت ترین نوع این تجهیزات را از نمایندگی های مطرح با هزینه مناسب تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *