بازی و سرگرمی, بررسی و ترفندهای کنسول بازی

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS 5

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS 5

بازی پلی استیشن 5 به تازگی رونمایی شده و مخاطبین زیادی آن را تهیه کرده اند. گیمرهایی که تجربه بازی با این کنسول را داشتند، می دانند که هر چه از هیجان و کیفیت این بازی بگویم باز هم کم است. ولی فکر کنید که به همان میزان که گیم با کنسول 5 هیجان انگیز است، تنها با تهیه وسایل جانبی آن نیز می تواند جذاب تر و مهیج تر باشد. به این ترتیب می رویم که با بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS 5 آشنا شویم.

وسایل جانبی کنسول بازی پلی استیشن 5

همانطور که می دانید وقتی نام وسایل جانبی به میان می آید، منظور تجهیزات مهمی است که نقش اساسی را می توانند در انواع دستگاه ها بازی کنند. اینکه بدون تهیه این لوازم جانبی امکان بازی کردن با گیم های گوناگون وجود دارد قابل انکار نیست. ولی نمی توان از هیجان و تجربه شگفت انگیزی که می توان به کمک این وسایل و تجهیزات در کنسول پلی استیشن 5 به دست آورد کناره گیری کرد. به این ترتیب از نظر من اگر قرار کنسول 5 را بدون وسایل جانبی تهیه کنید، اصلا فکر خریدن آن را از سرتان بیرون کنید. مهم ترین تجهیزاتی که در هنگام خرید این کنسول باید تهیه شود، قطعا وسایل جانبی آن می باشد

شاید برای شما باورکردنش سخت باشد، ولی همانطور که یکبار گفتم، گیمرهایی که تجربه بازی با کنسول 5 را داشته اند، می دانند که من چه می گویم. استفاده از وسایل جانبی در هنگام بازی در پلی استیشن 5 شما را به نوعی از دنیای واقعی بیرون کشیده و به درون بازی سوق می دهد. به طوری که گوش شنوایی در دنیای واقعی ندارید و به دنبال هیجانات گیم های جذاب و باورنکردنی کشیده می شوید. در واقع تجربه هایی که به وسیله این تجهیزات می توانید در حین بازی به دست آورید، اصلا قابل تعریف و تمجید و توصیف شدنی نیست. تنها باید خودتان در عمق آن فرو روید. تهیه بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS 5 در کنار خرید این کنسول بسیار اهمیت دارد.

انواع لوازم جانبی مخصوص کنسول PS 5

نمی توان گفت که کدام یک از لوازم جانبی از آن یکی بهتر است. زیرا همه آن ها در کنار یکدیگر می توانند جذاب و شگفت انگیز باشند. پس نمی توانم تنها یکی از این تجهیزات را توصیف کنم. به این ترتیب با وجود آنکه همه آن ها می توانند در مهیج تر کردن بازی شما تاثیر به سزایی داشته باشند، می توانید آن ها را در لیست بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS 5 تهیه کنید. این لوازم جانبی به شرح زیر است:

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های آفلاین موبایل در سال 2020

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS 5

کنترلر Dual sense

یکی از مهم ترین تجهیزات، کنترلر بلوتوثی پلی استیشن 5 است که دارای تریگرهای تطبیق پذیر می باشد. همچنین این کنترلر به صورت صفحه لمسی و دارای حسگر ساخته شده است که آنالوگ ها را به طرز عالی دریافت می کند. این کنترلر با خاصیت های منحصر به فردی که دارد، به روی کنسول بازی قرار دارد و می توانید در هنگام تهیه پلی استیشن 5 آن را تهیه کنید. یکی از ویژگی های عالی این کنترلر، این است که در زمان شلیک ها می توانید با فشار دادن تریگر این کار جذاب را انجام دهید.

دوربین Play station HD

یکی از بهترین وبکم هایی که طراحی و منتشر شده، وبکم اچ دی پلی استیشن 5 است که دارای رزولوشن 1080 می باشد. همچنین این دوربین قابلیت حذف خودکار پس زمینه را دارد و دارای پایه نگهدارنده همراه می باشد. اگر دوست دارید با کنسول بازی خود، گیم های مهیج را فیلم برداری و به روی یوتوب خود منتشر کنید، خریداری این نمونه از بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS 5 پیشنهاد می شود که از قابلیب کیفیت زنده و بی نظیری برخوردار است. این دوربین با یک ظاهر بسیار جذاب، به صورتی طراحی شده که کاملا شبیه به سبک خود کنسول است و با یک پایه کار شما را در هنگام عکاسی و فیلم برداری راحت تر می کند.

هدست بی سیم پلاس 3 بعدی

یکی از وسایل جانبی که به هیچ عنوان در کنسول های پلی استیشن 5 نمی توان از آن گذشت، هدست های بی سیم پلاس 3 بعدی هستند که یک گیم مهیج و جذاب را برای بازیکن رقم می زنند. این هدست ها در یک باتری با کیفیت 12 ساعته، دارای دو میکروفون دو گانه مخفی می باشد، که برای بازی های آنلاین بسیار مناسب است. این هدست صدا را به صورت سه بعدی و مهیجی به گیمر منتقل می کند. به طوری که دیگر نمی تواند او را از دنیای بازی بیرون کشید. از نظر من هدست ها نیز از مهم ترین و بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS 5 محسوب می شوند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Biphase

پایه شارژر کنترلر

پایه شارژ کنترلر یکی دیگر از تجهیزات جانبی است که بهترین قطعه برای کنترلر به حساب می آید. همچنین این پایه قابلیت پشتیبانی از دو کنترلر را به صورت همزمان دارا می باشد و با سایر قطعات همگام سازی شده است. همچنین مدت زمان طولانی که برای شارژ کردن کنترل وجود دارد حداقل 3 ساعت است.

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS 5

ریموت کنترلر پلی استیشن 5

اگر دوست دارید از کنسول خود به عنوان یک سیستم پخش کننده نیز استفاده کنید، می توانید برای تهیه ریموت کنترلر دستگاه 5 اقدام کنید. این ریموت در یک طراحی عالی و جذاب دارای دکمه های مخصوصی می باشد که سرویس های مختلف را برای شما باز می کنند.

هدست وایرلس

اگر می خواهید که یک هدست نسبتا ارزان تر را برای دستگاه خود تهیه کنید، هدست وایرلس این دستگاه بسیار انتخاب عالی است که شاید نسبت به هدست ذکر شده کیفیت صدای پایین تری داشته باشد، ولی دارای صدای بی نظیری است و بسیار راحت می باشد.

هارد اکسترنال

اگر دوست دارید که بازی های مهیج تری را تجربه کنید ولی کنسول شما قابلیت ذخیره آن ها را ندارد، بهتر که هارد اکسترنال با قابلیت 4 ترابایتی را که به صورت USB متصل می شود را تهیه کنید. این هارد از یک حافظه قابل توجه و ایده آل برخوردار است.

نتیجه گیری

تهیه کردن بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS 5 یکی از جذاب ترین کارهایی است که به هیچ عنوان نباید آن را از دست بدهید. پس بهتر که با مراجعه به نمایندگی های مطرح، این تجهیزات پرکاربرد و محبوب را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *