مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین موزیک پلیرها برای ویندوز

بهترین موزیک پلیرها

خیلی از کاربران کامپیوترهای شخصی معمولا از همان “ویندوز مدیا پلیر” پیش‌فرضی که داخل ویندوز وجود دارد برای گوش کردن به‌موسیقی و تماشای فیلم استفاده می‌کنند. خوب است بدانید که نرم افزارهای موزیک پلیر فوق العاده ای وجود دارند که می توانید بجای استفاده از برنامه پیشفرض ویندوز، آن ها را جایگزین کنید. از این رو در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین موزیک پلیرها برای ویندوز بپردازیم.

بهترین موزیک پلیرها برای ویندوز

Dopamine

این نرم افزار امکانات گسترده ای دارد. این پلیر بسیار قدرتمند است میتواند شما را در گوش کردن به آهنگ هایتان یاری نماید. همچنین این امکان را دارید در نرم افزار با جستجو و نام خواننده مورد نظر آهنگ خود را پیدا کنید و به آن گوش دهید. تم های جذابی که در نرم افزار به کار گرفته شده است به جذابیت این پلیر اضافه می کند. دوپامین یک بسته نرم افزاری سبک وزن است که به شما اجازه می دهد تا از موسیقی درایو محلی خود استفاده نمایید. برخی از ویژگی هایی که در این نرم افزار استفاده شده در هیچ یک از پلیر های موجود دیده نمیشود.

MusicBee

MusicBee یکی دیگر از بهترین موزیک پلیرها می باشد که از آن برای مدیریت و پخش آهنگ های مورد علاقه خود استفاده کنید. هنگامی که نرم افزار را برای اولین بار راه اندازی می کنید، می توانید آهنگ ها را از آیتونز و کتابخانه ویندوز اضافه کنید و همچنین می توانید یک پوشه خاص را انتخاب کنید. در لیست پخش، می توانید هنرمند، عنوان، آلبوم، سال، سبک، رتبه بندی و مدت زمان هر آهنگ صوتی را مشاهده کنید. شما میتوانید با MusicBee فضای زیادی را روی حافظه خود مصرف نکنید.

این مطلب را هم ببینید
اولین لپ تاپ گیمینگ آنر با نام هانتر V700 رونمایی شد

Clementine

این نرم افزار مدیریت کتابخانه‌ای بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در این برنامه یک فایل منیجر داخلی وجود دارد که می‌تواند با بسیاری از موزیک پلیرهای آنلاین مانند SoundCloud, RockRadio, RadioTunes و.. ارتباط برقرار کند و موزیک مورد نظر شما را پیدا کند. این نرم افزار پخش کننده موسیقی رایگان با کلیه ویژگی های استاندارد از جمله اکولایزر و پشتیبانی از قالب های مختلف ارائه می شود.

Foobar2000

foobar2000 پخش کننده های فایل های صوتی در رایانه از تنوع بسیاری بر خوردار هستند. البته تنوع در فرمت های فایل های صوتی و تصویری نیز دلیلی بر ایجاد پلیر های مختلف شده است. در این میان نرم افزارهایی وجود دارند که می توانند تمامی فورمت های صوتی فایل ها را اجرا کرده و همچنین تا حدودی کیفیت خروجی صدا را برای بهره وری و لذت بیشتر کاربر افزایش دهند و نرم افزاری محبوب تر از همه خواهد بود که دارای شاخصه هایی مانند: پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی، حجم کم و آسانی کارکرد در فضای نرم افزار، ابزارهای تکمیلی و جعبه کمکی کامل و قدرتمند و … باشد. foobar2000 پلیر حرفه ای، کامل و قدرتمند فایل های صوتی است که می تواند همراه همیشگی شما در محیط ویندوز هنگام گوش دادن به فایل های صوتی باشد.

این مطلب را هم ببینید
قابلیت جدید لینکدین برای کاریابی آسانتر ارائه شد

AIMP

سخه اول AIMP در سال ۲۰۰۶ منتشر شده است. برای کسانی که ظاهر برنامه برای آن‌ها مهم است این برنامه بسیار مفید است. AIMP یکی از بهترین و ساده ترین پلیرها و یا همان پخش کننده های فایل های صوتی برای سیستم عامل ویندوز است که از طیف وسیعی است فرمت ها و کدک ها پشتیبانی کرده و بسیار سبک و ساده می باشد.

MediaMonkey

یکی دیگر از بهترین موزیک پلیرها که رایگان بوده و علاوه بر پخش فرمت‌های صوتی متعدد، این نرم افزار جایگزین Microsoft Windows Media Player شده و می‌تواند به طور خودکار فایل‌های صوتی را برچسب گذاری کند، به شما کمک کند فایل‌ها را با دستگاه همگام سازی کنید، فایل صوتی را از طریق شبکه پخش کنید، سی دی های خود را پخش کنید، موسیقی را در دی وی دی و سی دی رایت کنید، فرمت صوتی را تبدیل کنید، به صورت خودکار مدیریت کنید و بسیاری ویژگی‌های دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *