مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین موزیک پلیر های رایگان اندروید در سال 2020

بهترین موزیک پلیر های رایگان اندروید

گوش دادن به موسیقی و فایل‌های آموزشی در طول روز و هنگام رفت و آمد تبدیل به یکی از کارهای روزمره‌ی ما شده است. در گوشی های هوشمند اندروید یک موزیک پلیر پیش فرض برای پخش موزیک از قبل نصب است. اما شما می توانید بهترین موزیک پلیر های رایگان اندروید را که ما در این بخش به شما معرفی می کنیم بشناسید و از آنها استفاده کنید.

بهترین موزیک پلیر های رایگان اندروید کدامند؟

PlayerPro

این اپلیکیشن از رابط کاربری خوبی برخوردار است.  همچنین می‌توانید از پخش ویدیو، یک اکولایزر ده باند کمیاب، پشتیبانی از Android Auto و Chromecast، افکت‌های صوتی مختلف، ویجت‌ها و برخی از ویژگی‌های جالب مانند قابلیت تکان دادن گوشی برای تغییر آهنگ استفاده کنید. برنامه پلیر پرو  از موسیقی Hi-Fi (حداکثر 32 بیتی، 384 کیلوهرتز) نیز پشتیبانی می‌کند.

N Music Player

صدای قدرتمند، تم موزیک پلیر و UI غنی از جمله ویژگی های این موزیک پلیر محبوب است. این برنامه mp3 پلیر ساده یکی از بهترین موزیک پلیر های اندروید با طرح‌های زیبا و تم‌های مختلف است. نرم افزار موزیک پلیر N به شما امکان می‌دهد تمام موسیقی را در همان صفحه پخش کنید؛ برخلاف سایر موزیک‌پلیرها که برای انتخاب یک آهنگ نیاز است به جلو یا عقب بروید.

این مطلب را هم ببینید
مدل جدید لپ‌تاپ‌های ThinkPad لنوو معرفی شد

AIMP

یک برنامه قدرتمند که تقریبا از تمامی فرمت‌های موسیقی مانند FLAC ،MP3 و MP4 پشتیبانی می‌کند. کاربران در این برنامه می‌توانند مواردی مانند تم و رنگ‌های مورد استفاده در آن را شخصی سازی کنند. AIMP رابط کاربری ساده‌ای دارد و کار با آن آسان است. از امکانات برنامه می‌توان به اکولایزر فوق العاده عالی، پخش زنده HTTP و Volume Normalization اشاره کرد.

jetAudio HD

jetAudio یکی از پلیرهایی است که برای مدت طولانی بهترین موزیک پلیر اندروید بوده است. محبوبیت این پلیر به دلیل امکانات زیاد و رابط کاربری ساده آن است. نسخه HD همراه با بسیاری از قابلیت‌های مختلف برای بهبود کیفیت و پخش صدا در کنار اکولایزر، افکت‌های ساده مثل بهبود بیس آهنگ، ویرایش برچسب‌های ترک، ویجت‌های مختلف و حتی پخش میدی (MIDI Playback) است.

Phonograph

این موزیک پلیر جدید به تازگی در اختیار کاربران قرار گرفته است و سادگی رابط کاربری، حجم اندک و راحتی در استفاده از جمله نکات مثبت آن می باشند. کاربران می‌توانند به دلخواه تم برنامه را تغییر دهند اما ادیتور آن عملکرد چندان جالبی ندارد. افزون بر این می‌توانید اکانت Last.fm خود را هم به پلیر وصل کنید همچنین امکان ویرایش برچسب‌های فایل موسیقی نیز وجود دارد. در کنار این موارد یک ویجت برای صفحه خانه هم قابل استفاده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای برگزاری وبینار

Shuttle Music Player

این برنامه عملکرد سریعی دارد و بر روی دستگاه‌های قدیمی‌تر هم بدون مشکل و روان اجرا می‌شود. رابط کاربری این برنامه هم از طراحی متریال بهره می‌برد و ظاهر مدرنی دارد. از مهمترین ویژگی‌های شاتل پلیر می‌توان به اکولایزر 6 بانده به همراه امکان بهبود بیس، پخش بی‌وقفه ترک‌ها، نمایش متن آهنگ‌ها، دانلود خودکار کاور آلبوم‌ها، تم‌های متفاوت، تایمر خواب و قابلیت اتصال به اکانت Last.fm اشاره کرد.

Musicolet

یکی از ساده ترین پلیرهای اندروید ، با رابط کاربری ساده و حجم کم که کاملا آفلاین بوده و خبری از تبلیغات آزاردهنده در آن نیست.

Rocket Music Player

راکت پلیر چندین سال پیش در دسترس کاربران قرار گرفت و از آن زمان تا کنون پیشرفت زیادی داشته است. خیلی از باگ‌های آن برطرف شدند و در ادامه ویژگی‌های جدیدی هم به آن افزوده شده است. این پلیر از پادکست و پخش ویدیو پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم راکت پلیر امکان ساخت پلی‌لیست خودکار است. برای این کار برنامه ابتدا از شما مشخصه‌هایی مثل سال عرضه و یا سبک آهنگ را سوال می‌کند و پس از آن به طور خودکار مطابق با همان مشخصه‌ها برایتان یک پلی‌لیست می‌سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *