تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ های 13 اینچی در سال 2020

بهترین لپ تاپ های 13 اینچی

یکی از محبوب ترین انواع لپ تاپ های موجود در بازار ، لپ تاپ های 13 اینچی هستند. چرا که این لپ تاپ ها ابعاد بسیار کوچکی دارند و در هر کوله پشتی و یا کیفی جا می شوند و کاربران می توانند آن ها را به خود به هر جایی ببرند. اگر می خواهید بهترین لپ تاپ های 13 اینچی در سال 2020 را بشناسید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین لپ تاپ های 13 اینچی در سال 2020 کدامند؟

گوگل پیکسل بوک گو (Google PixelBook Go)

این لپ تاپ از قیمت مناسبی برخوردار است. این لپ تاپ همچنین کیفیت بالایی نیز دارد. همچنین ویژگی‌هایی مانند وزن سبک 1 کیلوگرمی، باتری قدرتمند و صفحه کلید عالی از جمله ویژگی‌هایی در کروم بوک گو هستند که حتما شما را نسبت به خرید این محصول وسوسه خواهند کرد. همچنین خوب است بدانید این لپ تاپ از وبکم باکیفیت 1080 پیکسل نیز بهره می‌برد.

لپ تاپ دل XPS 13 مدل 2020

این لپ تاپ زیبا و سبک از ویژگیهای قدرتمندی برخوردار است. همچنین برخورداری از نمایشگر «Infinity Edge» از دیگر ویژگی‌های این محصول است که ظرافت و درخشان بودن نمایشگر لپ تاپ را تعریف می‌کند. علاوه بر این‌ها خوب است بدانید که در زمان خرید این لپ تاپ می‌توانید مشخصه‌هایی را با توجه به نیاز خود از میان آپشن‌های متنوع انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
مایکروسافت مجبور به انتشار بروزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 شد

لپ تاپ ریزر بلید Stealth 13 2019

این محصول نیز به مانند دیگر همتایان 13 اینچی خود محصولی سبک و در عین حال قدرتمند است و از جدیدترین تجهیزات سخت افزاری نیز سود می‌برد. همچنین برخورداری از ویژگی‌های گرافیکی خوب باعث می‌شود تا این محصول انتخابی مناسب برای عکاسان و کسانی باشد که با ویرایش عکس سر و کار دارند. همچنین خوب است بدانید این لپ تاپ در اثر کار مداوم گرمای کمتری تولید می‌کند و عمر باتری آن نیز قابل توجه است.

لنوو یوگا C930

طول عمر بالا و دوام و کارایی از جمله نکات قابل توجه در محصولات لنوو است که لپ تاپ یوگا C930 هم این ویژگی را به ارث برده است. همچنین وجود نمایشگر زیبا، کیبورد عالی و راحت و عملکرد گرافیکی عالی از مشخصه‌های بارز این لپ تاپ محسوب می‌شوند.

لپ تاپ 13 اینچی ایسوس مدل VivoBook S330

وزن 1.2 کیلوگرمی این لپ تاپ باعث شده است تا این محصول به لپ تاپی که قابلیت حمل بالایی نیز دارد، تبدیل شود. همچنین از نظر سخت افزاری نیز باید اشاره کنیم که وجود سخت افزارهای قدرتمند و امروزی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود. کاربران در این محصول از 512 گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی داده‌ها برخوردار هستند. این حافظه ذخیره سازی از نوع SSD بوده که سرعت بالاتری نیز نسبت به HHD دارد.

این مطلب را هم ببینید
علت سیاه شدن صفحه گوگل کروم چیست و چگونه باید آن را حل کرد؟

لپ تاپ 13 اینچی مایکروسافت Surface Book 2

سرفیس بوک ها از لپ تاپ های خلاقانه شرکت مایکروسافت هستند. در این راستا سرفیس بوک 2 نیز محصولی 13 اینچی بوده که می‌تواند به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. با این حساب باید اشاره کنیم که این محصول از سخت افزار قدرتمندی نیز سود می‌برد و به حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی مجهز بوده که عمل نقل و انتقال داده‌ها در آن خیلی سریع انجام می‌شود. همچنین پشتیبانی از دو درگاه USB 3.1، یک درگاه USB Type-C، درگاه کارت حافظه و همین‌طور جک هدفون 3.5 میلی‌متری صدا از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *