بازی و سرگرمی, بررسی و ترفندهای کنسول بازی

بهترین موس و کیبوردهای مناسب پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

بهترین موس و کیبوردهای مناسب پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

اغلب مخاطبین گیمینگ تصور می کردند که نمی توانند در کنسول های بازی خود از انواع موس و کیبورد استفاده کنند. ولی این کاملا اشتباه است زیرا پیشرفت فناوری به جایی رسیده که به مخاطبین این امکان را می دهد تا از بهترین موس و کیبوردهای مناسب پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 استفاده کنند. به این شکل موس و کیبوردها به یکی از پرطرفدارترین تجهیزات و وسایل جانبی کنسول های بازی در میان گیمرها تبدیل شد.

متصل کردن موس و کیبورد به پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

تمام کاربرنی که دائما از انواع کنسول های بازی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 استفاده می کنند، فکر این که بتوانند یک روزی به این کنسول ها انواع موس و کیبورد را متصل کنند را هرگز نمی کردند. ولی این قابلیت شگفت انگیز وجود دارد و برای این کاربران فراهم شده است. به این ترتیب هر دو کنسول به صورتی طراحی شده اند که قابلیت این را دارند که از موس و کیبورد پشتیبانی کنند، تا مخاطبین بتوانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. استفاده از انواع موس و کیبورد برای این کنسول ها، قطعا یک بازی هیجان انگیزتر را برای این مخاطبین فراهم می کند.

به این صورت می توانید با طراحی یک اتاق مخصوص گیم، میزی را آماده کنید و سپس تمام وسایل جانبی کنسول بازی خود را اعم از مانیتور، کنسول، موس و کیبورد، اسپیکرها و غیره را به روی آن قرار دهید. به این صورت برای این کنسول ها انواع موس و کیبوردهای زیادی در طیف بسیار گسترده ی بی سیم، بلوتوثی، وایرلس و … طراحی شده که مخاطبین می توانند آن ها را تهیه کنند. شاید عده ای استفاده از این وسایل جانبی را ضروری ندادند، ولی تنها گیمرهای واقعی می فهمند که اضافه شدن این وسایل به کنسول بازی تا چه میزان می تواند به روی کیفیت بازی ویدیویی تاثیرگذار باشد. پس می توانید بهترین موس و کیبوردهای مناسب پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را تهیه کنید.

بهترین موس و کیبوردهای مناسب پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

ویژگی خاص موس و کیبوردهای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 چیست؟

از جمله مهم ترین ویژگی های خاص این کنسول ها که در رابطه با پشتیبانی از انواع موس و کیبورد باید بدانید، این که درست که خود کنسول از طیف گسترده موس و کیبوردها پشتیبانی می کند، ولی استفاده از آن ها در تمام بازی ها ممکن نیست. در واقع تنها از این وسایل جانبی در بازی هایی می توانید استفاده کنید که مجوز آن ها توسط کمپانی سازنده خود بازی صادر شده باشد. تنها مشکلی که در این رابطه وجود دارد، پشتیبانی نکردن خود برخی از بازی ها از ورودی های متفرقه از غیر کنترلر اصلی کنسول 4 و 5 می باشد. البته بهتر بدانید راه های گوناگونی نیز وجود دارد که به وسیله آن ها می توانید بازی که این قابلیت را پشتیبانی نمی کند به نوعی گل زده و از موس و کیبورد خود استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Battlefield 1

بهترین موس و کیبوردهای مناسب پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

برندهای مختلفی به طراحی و تولید انواع کیبورد و موس های جانبی برای کنسول های بازی 5 و پلی استیشن 4 پرداخته اند که در این بخش می توانید با آن ها آشنا شوید. بهتر بدانید که این محصولات از بهترین موس و کیبوردهای مناسب پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 هستند که می توانید آن ها را تهیه کنید. این محصولات به شرح زیر است:

موس و کیبورد Razer turret

یکی از جذاب ترین انواع موس و کیبوردها، رازر تورت است که بسیار مخاطب پسند می باشد و گیمرهای زیادی را به سمت خودش جذب می کند. این وسایل جانبی قصد دارند تا یک تجربه جدید و ایده آل را برای کاربران رقم بزنند. کیبورد این برند به صورت مکانیکی و موس آن به صورت کشویی مغناطیسی طراحی شده است که به دلیل کیفیت ایده آلی که دارد، متاسفانه قیمت بالایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. ولی گیمرهای زیادی هستند که طرفدار دو آتیشه این وسایل می باشند و نمی شود آن ها را از خرید این وسایل منع کرد. این محصولات ایده آل ترین تجربه را در اختیار شما قرار می دهند.

بهترین موس و کیبوردهای مناسب پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

موس و کیبورد Razer all _star gaming bundle

یکی دیگر از بی نظیرترین انواع بهترین موس و کیبوردهای مناسب پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 محصولات رازر آل استار گیمینگ بندل است، که دارای کیبوردهای مکانیکی فوق العاده جذابی می باشد. همچنین موس آن دارای یک پد بزرگ خوش دست و بی نظیر است که تجربه یک گیم تکرارنشدنی را برای شما رقم می زند. در این تجهیزات حتی یک هدست جذاب نیز وجود دارد، که هیجان بازی را چند برابر می کند. در واقع این تجهیزات یک مجموعه کامل است که هزینه ایده آل و مناسبی در مقابل کیفیت آن در نظر گرفته شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های مبارزه ای برای اندروید

موس Harpoon RGB gaming و کیبورد Corsair

کیبورد و موس بی نظیری که توسط این کمپانی ساخته شده، به صورت بی سیم و وایرلس قابل ارائه می باشد که می توانید تهیه کنید. این تجهیزات مانند سایر وسایل جانبی دارای نورپردازی جذاب نمی باشد، ولی از یک صفحه راحت و خوش دست برخوردار است که باعث خستگی دست ها نمی شود. به همین دلیل بهترین انتخابی است که هر گیمر می تواند داشته باشد. این ترکیبی با کیفیت و عالی است که بهترین انتخاب برای تهیه کردن می باشد.

چگونه موس و کیبورد را به پلی استیشن 4 و 5 متصل کنیم؟

متصل کردن انواع موس و کیبورد به پلی استیشن های 4 و 5 بسیار راحت است. برای این کار موس و کیبوردهای باسیم را می توانید از طریق درگاه یو اس بی متصل کنید و همچنین موس و کیبوردهای وایرلس را می توانید از طریق بلوتوث متصل کنید. به این ترتیب استفاده از این تجهیزات اصلا کار دشواری نیست و از پس هر کسی بر می آید. به این ترتیب کنسول ها بلافاصله بعد از متصل شدن این تجهیزات آن ها را شناسایی کرده و در هر بازی که اجازه استفاده از آن ها در بازی صادر شده باشد، می توانید از آن ها بهره ببرید.

نتیجه گیری

یکی از تجهیزاتی که هیجان بازی را برای گیمر چند برابر می کند، انواع بهترین موس و کیبوردهای مناسب پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می باشد. به این ترتیب به هیچ عنوان نباید آن را از دست بدهید و باید هر چه سریع تر برای تهیه آن ها اقدام کنید تا بتوانید یک تجربه هیجان انگیز را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *