بازی و سرگرمی, ترفند های بازی

راهنمای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم

راهنمای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم

یکی از مشکلات رایجی که گیمرها با آن دست و پنجه نرم می کنند، این که به دنبال این هستند که برای کاهش دادن پینگ در بازی با سرور مجازی چه کاری باید انجام دهند. این موضوع امروزه به یکی از چالش برانگیزترین مشکلات تبدیل شده است که در این مقاله قصد داریم راجع به راهنمای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم اطلاعات لازم را به دست آوریم.

منظور از پینگ چیست؟

وقتی صحبت از کاهش پینگ در سرور مجازی بازی های آنلاین می شود،عده ای از مخاطبین هنوز نمی دانند که قرار است راجع به چه چیزی صحبت کنیم. به همین دلیل ابتدا باید بدانیم که اصلا پینگ چپیست و چه تاثیری می تواند در یک بازی آنلاین و مجازی داشته باشد. در اصل پینگ به معنای یک سیگنال یا ابزار شبکه ای است که از طریق شبکه به یک رایانه دیگر متصل شده و نقش مهمی را در دریافت کردن سیگنال ارسال شده به عهده دارد. به این ترتیب این سیگنال ارسال شده به ما این شرایط را می دهد تا بفهمیم که چه زمانی برای ارسال بسته داده از رایانه مبدا به رایانه مقصد صرف شده است. در اصل به این سیگنال پینگ گفته می شود که به آن تاخیر نیز می گویند و به معنای ایجاد تاخیر بین رایانه شخصی شما و سیستم سرویس دهنده می باشد.

از آنجایی که سرعت و قدرت زیاد در بازی های آنلاین از اهمیت زیادی برخوردار است، معمولا چنین تاخیری در انتقال سیگنال از رایانه گیمر و سرور بازی باعث کاهش موفقیت و کیفیت بازی بازیکن می شود. از آنجایی که سرعت عامل اصلی موفقیت و برنده شدن در بازی های مجازی است، زمانی که با پینگ مواجه می شویم، این امکان برای گیمر از بین می رود. به همین دلیل که گیمرها به شدت به دنبال این هستند که بدانند راهنمای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم به چه صورت است. تا بتوانند این پینگ را تا حدالامکان کاهش دهند. همانطور که ذکر شد، این کاهش پینگ باعث افزایش کیفیت بازی گیمر می شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Spellbreak

راهنمای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم

ترفندهای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم

از آنجایی که معمولا این تاخیر در بازی های آنلاین چند نفره و سنگین تر رخ می دهد، باید به دنبال راه هایی بود تا بتوان میزان پینگ را کاهش داد. البته لازم به ذکر که این پینگ معمولا در بازی های تک نفره رخ نمی دهد و به ماهیت بازی بستگی دارد. با پیشرفت تکنولوژی این غیر ممکن که برای کاهش پینگ ها راه حلی وجود نداشته باشد. پس راهکارها و ترفندهایی وجود دارد که به وسیله آن می توان پینگ در بازی های آنلاین و سرور مجازی را کاهش داد. این ترفندها به سبک زیر می باشد:

کیفیت خدمات فراهم کننده سرویس اینترنتی یا ISP

داشتن یک سرویس اینترنتی عالی لازمه اصلی در یک بازی آنلاین به حساب میاید، ولی چیزی که در اصل اهمیت دارد داشتن یک آی اس پی ایده آل است که فرق آن رسیدن به برد یا باخت است. به همین دلیل این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. از آنجایی که آی اس پی ها خدمات یکسانی را ارائه نمی دهند، پس کیفیت آن ها بسیار اهمیت دارد. این معیارهایی که ارائه می دهد شامل سرعت اسمی، تاخیر، پایداری سرویس، در دسترس بودن سرویس، حجم سرویس و در نهایت قیمت آن است که می توانید در بالاترین حد آن ها را تهیه کنید. به این صورت یکی از راه های راهنمای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم انتخاب آی اس پی عالی است.

ارتباط کابلی در مقابل ارتباط بی سیم

در زمانی که برای بازی های آنلاین سرویس اینترنتی تهیه می کنید، تهیه کردن ارتباط کابلی در مقال بی سیم بسیار مهم تر است. از آنجایی که ارتباطات بی سیم بیشتر در مقابل امواج هستند، پایداری و ثبات چندانی نسبت به ارتباطات کابلی ندارند. به همین دلیل باید این مورد را برای کاهش پینگ در بازی های خود مدنظر قرار دهید. همچنین استفاده از نوع سرویس کابل فیبر نوری از همه چیز بهتر است زیرا سرعت بیشتری را در انتقال داده و اطلاعات سرویس سرور اینترنتی فراهم می کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی ایکس باکس سری ایکس

راهنمای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم

بهره مندی از تجهیزات مناسب

یکی دیگر از گزینه های مهم در راهنمای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم این که برای سرویس خدمات اینترنتی خود تجهیزات مناسب و کاملی را در نظر بگیریم. شاید تجهیزاتی که در هنگام نصب اینترنت ارائه داده می شود برای استفاده روزانه عالی باشد، ولی این تجهیزات قطعا برای یک گیمر کافی نیست. به همین دلیل باید بررسی کنید که آیا مودم شما توان کافی برای انجام بازی های آنلاین و سرعت بخشیدن به آن را دارد یا خیر. به این ترتیب سعی کنید به هیچ عنوان از دستگاه های از رده خارج شده و قدیمی اصلا استفاده نکنید.

حجم سرویس اینترنتی

از آنجایی که بازی های آنلاین حجم زیادی را مصرف می کنند، باید برای آنکه سرعت زیادی به بازی شما افزوده شود و شرایط انتقال سرور مجازی را کند نکند، سرویسی را تهیه کنید که از حجم زیادی برخوردار باشد. به این ترتیب برای بازی های خود باید سرویس پهنای باند عالی را فراهم کنید که با پینگ ها در حین بازی مواجه نشوید. اگر یک گیمر واقعی هستید، حجم 100 گیگابایت در ماه برای بازی های شما کافی است. البته همانطور که ذکر شد باید سرعت آن نیز بررسی شود.

موقعیت جغرافیایی

همیشه زماتی که مشغول بازی های اینترنتی هستید، باید سعی کنید به سروری متصل شوید که به کنسول بازی یا رایانه شما نزدیک تر باشد. به این صورت می توانید سرعت بیشتری به بازی خود ببخشید. در واقع موقعیت جغرافیایی یک بازی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا باعث بیشتر شدن کیفیت سرویس اینترنتی خواهد شد. این موضوع نیز یکی از مهم ترین راهکارهای راهنمای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم است.

نتیجه گیری

بهتر بدانید روش های زیادی برای کاهش پینگ در بازی های آنلاین وجود دارد. تنها کافی همه آن ها را مدنظر قرار دهید تا بتوانید یک بازی ایده آل و بی نقص داشته و در نهایت برنده شوید. پس بهتر که این مقاله راهنمای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم را مدنظر قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *