مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین نرم افزارهای تبدیل گفتار به نوشتار ویندوز را بشناسید

بهترین نرم افزارهای تبدیل گفتار به نوشتار

اغلب افراد به طریق های مختلفی با تایپ کردن سر و کار دارند مانند نویسندگان، مدیران، کارمندان و … که هر کدام هدف کارشان از تایپ کردن متفاوت است زمان زیادی را برای تایپ کردن صرف می کنند. احتمالا این کار برای همه این افراد کاری خسته کننده است. در این حالت نرم افزار های تبدیل صدا به متن می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که نیاز به تایپ کردن متون مختلف دارند. از این رو در این بخش می خواهیم بهترین نرم افزارهای تبدیل گفتار به نوشتار را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای تبدیل گفتار به نوشتار ویندوز کدامند؟

Dragon

Dragonبه صورت طبیعی صحبت می کند در تشخیص صدا از نرم افزار مایکروسافت و Google استفاده می کند. DNS به طور متوسط ​​10٪ بهتر از هر دو برنامه است. اما طبیعی صحبت کردن Dragon ارزش پرداخت هزینه را دارد؟

این مطلب را هم ببینید
آموزش لغو فرمان پرینت

بستگی به چیزی دارد که از آن استفاده می کنید. برای نوشتن یکپارچه و با دقت بالا که به کمی خواندن باثبات نیاز دارد ، DNS بهترین نرم افزار گفتار به متن است.

تشخیص گفتار ویندوز

اگر به فکر چاپ مجدد اسناد خود نیستید، WSR یک نرم افزار عالی برای تشخیص گفتار رایگان است. نقطه منفی است که به استفاده از رایانه ویندوز نیاز دارد. همچنین با دقت ۹۰ درصدی که دارد، از کمترین دقت در میان نرم افزارهای تشخیص صدا که در این مقاله تست شده است، برخوردار است.

با این حال، در سیستم عامل ویندوز یکپارچه شده است، به این معنی که می تواند خود رایانه مانند shut down و sleep را کنترل کند.

تایپ صوتی Google Docs

تایپ صوتی Google Docs به نحوه و مکان استفاده شما بسیار محدود است. این مورد فقط در Google Docs، در مرورگر Chrome و با اتصال به اینترنت کار می کند.

این مطلب را هم ببینید
آیا حالت Hibernate (هایبرنت)برای کامپیوتر شما مضر است؟

اما در دستگاه های تلفن همراه گزینه های مختلفی را ارائه می دهد. تلفن های هوشمند Android این امکان را دارند که با استفاده از همان موتور گفتار به نوشتار که با Google Keep یا Live Transcrib نیز کار می کند، صدای شما را به متن منتقل کنند. و در حالی که Dragon Naturally Speaking یک برنامه موبایل ارائه می دهد، با یک خرید جداگانه از مشتری دسکتاپ نیز برخورد می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *