مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین نرم افزارهای تماس تصویری برای گوشی و کامپیوتر

بهترین نرم افزارهای تماس تصویری

چت تصویری با توجه به پیشرفت فناوری و فراگیر شدن اینترنت 3G و 4G بیشتر مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. شما می‌توانید با استفاده از کامپیوتر‌ها، تلفن‌های هوشمند و حتی تبلت‌ها با دوستان و آشنایانتان تماس‌های تصویری داشته باشید. این موضوع تا حدی در دنیا فراگیر شده که امروزه اپلیکیشن‌های زیادی برای برقراری تماس‌های تصویری در اختیارمان قرار دارد. در این بخش قصد داریم بهترین نرم افزارهای تماس تصویری برای گوشی و کامپیوتر را به شما معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای تماس تصویری برای گوشی و کامپیوتر کدامند؟

اسکایپ (Skype)

اسکایپ یکی از محبوب‌ترین و امن ترین نرم افزار تماس تصویری با کامپیوتر است که کاربران می‌توانند به‌راحتی از آن در موبایل و تبلت هم استفاده کنند. اسکایپ اتصال رایگان اینترنتی را به ارمغان می‎‌آورد و علاوه‌بر تماس تصویری، ارسال پیام متنی و فایل هم در آن میسر خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش متوقف کردن بروزرسانی ها در ویندوز 10

هنگ اوت گوگل (Google Hangout)

ارائه اپلیکیشن تماس تصویری گوگل هنگ اوت نیز باعث شد کاربران با استفاده از آدرس ایمیل خود و بدون اینکه نیاز به ثبت‌نام مجددی داشته باشند، تماس تصویری با سایر کاربران این برنامه برقرار کنند. در این نرم افزار چت تصویری موبایل و کامپیوتر، قابلیت چت گروهی نیز برقرار است و دسترسی به آن ازطریق مرورگر و صفحه ایمیل میسر خواهد بود.

فیسبوک ویدیو کالینگ (Facebook Video Calling)

کافی است وارد حساب فیسبوک و سپس قسمت پیام‌رسان آن شوید. پنجره دوستی که قرار است با آن تماس ویدیویی برقرار کنید، بازکنید و از بالای همین قسمت، سمت راست آیکن ویدیو را برگزینید. خوب است بدانید امکان برقراری تماس گروهی بیش از دو نفر تا 50 نفر با استفاده از فیسبوک میسر است.

واتساپ (WhatsApp)

واتساپ که تحت مالکیت فیسبوک درآمده است، به‌عنوان بهترین برنامه تماس تصویری با کیفیت بالا که می‌تواند جایگزین خوبی برای اسکایپ هم باشد، شناخته می‌شود. این برنامه از رمزنگاری End-to-End برخوردار بوده و کاربران با حیال راحت می‌توانند از آن استفاده کنند.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ های MagicBook X 14 و MagicBook X 15 آنر معرفی شدند

فیس تایم (FaceTime)

فیس تایم از اپلیکیشن های مخصوص تماس تصویری آیفون و آی‌پد است. همچنین این برنامه مانند فیسبوک امکان چت تصویری گروهی با حضور 33 نفر را پشتیبانی می‌کند. کاربران دستگاه‌های مبتنی‌بر iOS می‌توانند آن در ادامه از اپ استور دانلود کنند.

ایمو (imo)

یکی دیگر از برنامه‌های رایگان و کاربردی برای برقراری تماس تصویری با کیفیت بالا، ایمو است. به وسیله این اپلیکیشن می‌توانید بصورت متن و ویدئو پیام ارسال کنید و در کنار آن تماس تصویری با کیفیت بالا نیز داشته باشید حتی در شرایطی که آنتن دهی ضعیف است. ایمو مانند برنامه واتس اپ از رمزنگاری End-to-End پشتیبانی نمی‌کند. از این رو می‌توان گفت که از نظر امنیت، نرم افزار مطمئنی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *