مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین نرم افزارهای ریکاوری برای بازیابی اطلاعات از دست رفته

بهترین نرم افزارهای ریکاوری

از دست دادن اطلاعات یکی از غم انگیزترین اتفاقاتی است که ممکن است برای همه پیش بیاید. در چنین مواقعی بهترین راهکار این است که به سرعت برنامه های بازیابی اطلاعات را وارد عمل کنید تا داده‌های از دست رفته تان بازگردانی شود. از آنجایی که تعداد زیادی از این دسته برنامه ها برای ریکاوری طراحی شده اند، انتخاب بهترین در میان آن‌ ها، که تاثیر قدرتمندتری در این بخش داشته باشد، بسیار دشوار است. اما نگران نباشید. پایاتل همراه شماست تا بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2019 را به شما همراهان همیشگی معرفی کند.

بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2019

Recuva

CCleaner یکی از بهترین شرکت هاییست که تاکنون راهکارهای زیادی در جهت ارتقا سرعت و بهینه‌سازی سیستم های کامپیوتری در اختیار کاربران قرار داده است. Recuva نرم افزاری از این کمپانی می باشد که می تواند اطلاعات آسیب دیده و یا تازه فرمت شده را به شما بازگرداند. Recuva از تکنیک‌های استاندارد نظامی برای پردازش فایل‌ها استفاده می‌کند، بنابراین لازم نیست نگران اطلاعات امنیتی شرکت خودتان باشید. این نرم افزار به صورت خودکار بروزرسانی می‌شود.

OnTrack EasyRecovery

OnTrack EasyRecovery یکی از بهترین نرم افزارهای ریکاوری که قابلیت های گسترده ای دارد. یک نرم افزار ریکاوری رایگان که می تواند به راحتی انواع فایل های از دست رفته را بازگرداند. این نرم افزار در هر دو سستم عامل مک و ویندوز قابل استفاده می باشد. این برنامه بهترین نرم افزار ریکاوری هارد فرمت شده است که امکان بازیابی اطلاعات طیف وسیعی از سیستم‌ها از جمله SSD (داخلی یا خارجی)، حافظه جانبی و رسانه های نوری و RAID را فراهم می‌کند. همچنین مجهز به ویژگی اسکن عمیق بوده و می‌تواند فایل‌های خاص شما را که از دست رفته بازیافت کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نمایش بکاپ واتس اپ در ویندوز و مک

EaseUS Data Recovery Wizard

یکی از قویترین نرم افزارهای ریکاوری که به شما کمک می‌کند تا فایل‌های از دست رفته، حذف شده و یا آسیب دیده را به سرعت و به آسانی بازیابی کنید. EaseUS به عنوان ابزار بازیابی اطلاعات و برای بازیابی هارد دیسک، بازیابی فایل‌های فرمت شده، بازیابی پارتیشن‌ها به خوبی به کمک شما می‌آید. فرایند بازیابی در این نرم افزار طی سه مرحله انجام می شود. همچنین شما می‌توانید برای صرفه جویی در زمان، فایل‌های با فرمت خاص را مشخص کرده و فقط آن‌ها را بازیابی کنید.یک نسخه رایگان از آن برای دانلود موجود است که می‌توانید به بازیابی 2 گیگابایت از فایل‌های خود بپردازید. نسخه غیر رایگان این برنامه ریکاوری 45 پوند (63 دلار) قیمت دارد.

CleverFiles Disk Drill

کار کردن با این نرم افزار سریع و ساده است. این نرم افزار می تواند بیش از 200 نوع فایل را با استفاده از چندین روش، بازیابی و بازسازی کند. فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا یک حافظه ذخیره سازی را به آن متصل کرده و بتوانید اطلاعات از دست رفته را بازیابی کنید. نسخه حرفه‌ای این برنامه 89 دلار است که می توانید آن را روی سه دستگاه نصب کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فعال کردن اعلان هشدار برای ایمیل‌های خاص

بهترین نرم افزارهای ریکاوری

Active File Recovery

یک نرم افزار ریکاوری مقرون به صرفه که قیمت آن 30 دلار (21 پوند) است. اگر شما به طور تصادفی فایل‌های مهم خودتان را به سطل زباله سیستم فرستاده باشید و بعدا آن را هم پاک کرده باشید، با کمک این برنامه ریکاوری می‌توانید فایل‌ها را بازیابی کنید. عملکرد این نرم افزار بسیار سریع بوده و با انوع سیستم عامل ها سازگار می باشد.

بهترین نرم افزارهای ریکاوری

Wondershare Dr. Fone

اولین نرم افزار ریکاوری اندروید و iOS که از گوشی‌های مختلفی مانند سامسونگ، ال جی، موتورولا، اچ‌تی‌سی و … از اندروید و آیفون و آیپد و … از iOS را پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فایل های از دست رفته را بازیابی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *