مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین نرم افزارهای نقاشی برای ویندوز

بهترین نرم افزارهای نقاشی

با توجه به گسترش تکنولوژی و کاربردهای متنوع سیستم های کامپیوتری در انواع زمینه ها ، هنر نیز با دنیای فناوری تلفیق شده است. اگر از علاقمندان هنر نقاشی هستید و به دنبال بهترین نرم افزارهای نقاشی برای کامپیوتر خود می گردید با ما در این مطلب همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای نقاشی

Rebelle

نرم افزار نقاشی

این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار نقاشی منحصربه‌فرد شناخته می‌شود که دقیقا نحوه رفتار رنگ در دنیای واقعی را شبیه‌سازی می‌کند. شما می‌توانید یک قطره رنگ را که به آن فوت شده و در جهت‌های مختلف پاشیده می‌شود را شبیه‌سازی کنید. میزان فوت شدن، اندازه قطره و میزان آبی که استفاده می‌شود، همه می‌توانند تعیین شوند و گزینه Tilt به شما اجازه می‌دهد تا جهتی که می‌خواهید رنگ در آن حرکت کند را تعیین کنید. این یک نرم افزار طراحی بسیار عالی است که تنها مشکل واقعی آن، تعداد محدود قلم‌موهای آن است؛ البته شما می‌توانید براش مخصوص خود را با استفاده از ابزار Brush Creator ایجاد کنید.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ های HONOR MagicBook X 14 و X 15 معرفی شدند

Artweaver 7

با استفاده از قلم موهای متنوع این نرم افزار می توانید شاهکارهای فوق العاده ای را خلق کنید. رابط کاربری آسان آن هم قابلیت شخصی‌سازی بالایی دارد که البته همان ساختار اولیه آن هم بسیار خوب است. نرم افزار طراحی Artweaver 7 یک ابزار با ویژگی‌های کامل است که در دو نسخه Artweaver Free و Artweaver Plus در دسترس است.

ArtRage 6

ArtRage همواره یکی از نرم افزارهای طراحی محبوب بین نقاشان و طراحان دیجیتال محسوب می‌شود. این برنامه نقاشی دارای افکت‌های واقع‌گرایانه برای رنگ‌ها و بافت‌های سنتی نقاشی بوده که نه تنها بسیار زیبا به نظر می‌رسند، بلکه کار کردن با آن‌ها هم بسیار سرگرم‌کننده است. با اینکه ArtRage تمرکز بیشتری روی نقاشی طبیعی دارد، به حدی انعطاف‌پذیر است که هنرمندان دیجیتال هم که به فتوشاپ عادت کرده‌اند، می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. با استفاده از نرم افزار نقاشی ArtRage 6 شما می‌توانید هر کاری را که از یک نرم افزار طراحی انتظار دارید را انجام دهید؛ شخصی‌سازی قلم‌ها، ضبط حرکات خود، شخصی‌سازی ظاهر بوم و بسیاری کارهای دیگر در این برنامه قابل انجام است.

این مطلب را هم ببینید
چند روش ساده برای نصب جاوا روی فایرفاکس و کروم

Krita

یک برنامه رایگان متن باز رابط کاربری بسیار خوب و قابل شخصی‌سازی دارد که در آن می‌توان داک‌ها و پنل‌ها را طوری تنظیم کرد که فضای کاری خود را بهینه کنید. این نرم افزار طراحی بیش از 100 قلم‌موی حرفه‌ای و 9 موتور قلم‌موی منحصربه‌فرد دارد که شامل Smudge ،Shape و Particle هم می‌شوند. شما همچنین می‌توانید قلم‌موها و بافت‌های جدیدی را به آن اضافه کرده یا قلم‌موهای خود را به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *