مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

با بهترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز آشنا شوید

شبیه سازهای اندروید برای ویندوز

شما تاکنون اطلاعات زیادی درباره اندروید شنیده‌اید، اما آیا می‌دانستید که می‌توانید کل سیستم عامل اندروید را مستقیما روی رایانه خود نصب کنید؟ دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک نفر می‌خواهد یک برنامه اندروید را روی کامپیوتر شخصی خودش اجرا کند. اگر به دنبال این هستید که در کامپیوتر شخصی خود یک شبیه ساز اندروید نصب کنید و برنامه های اندرویدی را از طریق آن در کامپیوتر اجرا نمایید، این مقاله را از دست ندهید. چرا که در این بخش می خواهیم شما را با بهترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز آشنا کنیم.

بهترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز

Blue Stacks

تا به امروز Blue Stacks محبوب ترین و احتمالا پایدارترین شبیه ساز، از نظر قابل اطمینان بودن برای نرم افزارها می باشد. یکی از دلایل این حجم از محبوبیت ، رایگان بودن برنامه و عدم نیاز به پرداخت برای هیچ یک از امکانات آن است. البته تبلیغات ممکن است به صورت گاه و بی گاه ظاهر شده و مزاحم شوند. که می توانید به وسیله alt+ctrl+delet وظایف دیگری را که در پس زمینه ویندوز در حال انجام هستند متوقف کنید. بعلاوه این شبیه ساز با تمامی کامپیوترها سازگار بوده و نیازی نیست برای استفاده از آن یک کامپیوتر جدید بخرید تا بتوانید از آن استفاده کنید. البته داشتن کارت گرافیک مستقل توصیه می شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی اپلیکیشن بالسا

Nox App Player

این برنامه مشابه گزینه قبلی و حتی شاید سریع تر هم باشد. به خصوص در بازی هایی که احتیاج به قدرت زیادی دارند بسیار مفید می باشد. هنگام استفاده از نرم افزارها حتی نرم افزارهای سنگین هم متوجه مشکل خاصی نمی شوید. البته تمامی نرم افزارها با این شبیه ساز سازگار نیستند.

Droid4X

Droid4X نیز رایگان است. شاید ظاهر چندان جذابی نداشته باشد ولی به خوبی کار می کند. بر خلاف شبیه سازهای مشابه، Droid4X سیستم باز تری داشته و کنترل بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهد، از جمله تمامی تنظیمات پایه ای اندروید.

Andy OS

شبیه ساز Andy OS طی ماه های اخیر به طرز قابل ملاحظه ای ارتقا پیدا کرده که از جمله این تغییرات می توان به مکانیزم مسیر یابی بهتر که نصب به موس واکنش بهتری دارد اشاره کرد. علاوه بر ارگونومیک بودن DroidX4 به خاطر ترکیب kitkat و Marshmallow ظاهر زیبایی دارد و با اینکه متفاوت است استفاده از آن دلنشین می باشد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل Your account has been disabled در فیسبوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *