مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین وب سایت های دانلود رمان خارجی

دانلود رمان خارجی

همانطور که می دانید بدلیل شیوع ویروس کرونا در جهان ، بسیاری از کشورها در قرنطینه به سر می برند. در این ایام ممکن است افراد از خانه ماندن زیاد دچار بی حوصلگی شوند. اما اگر با دید مثبت به ماجرا نگاه کنید ، این دوران فرصت مناسبی برای انجام کارهاییست که هیچ گاه برای آنها وقت نداشتید. کتاب خواندن از جمله سرگرمی هاییست نه تنها می تواند در این ایام اوقات فراغتتان را پر کند ، بلک می توانید عادت کتابخوانی را در خود تقویت کنید. اگر از علاقمندان رمان هستید ، در این بخش با ما همراه باشید تا با بهترین وب سایت های دانلود رمان خارجی آشنا شوید.

دانلود رمان خارجی از وبسایت های زیر

Project Gutenberg

این وبسایت بوسیله مساعدت های مالی که افراد از روی خیر خواهی و ارائه می دهند، اداره و مدیریت می شود و خط مش آن گردآوری و تهیه کتاب های باارزش نسخه چاپی و عرضه آن ها در نسخه الکترونیک است. زمانی که شما به این منبع پر از کتاب وارد شوید و زمان کمی برای جستجوی کتاب ها صرف کنید، مشاهده می کنید که بیشتر از 54 هزار کتاب و رمان الکترونیک متنوع وجود دارد. بعد از اینکه به این سایت مراجعه کردید فقط لازم است اسم کتاب یا رمان خارجی دلخواه خود را در کادر جستجو که در سمت چپ قرار دارد، تایپ کرده و اینتر را بزنید.

این مطلب را هم ببینید
5 کاربرد برتر برای هارد اکسترنال

Open Library

در این سایت شما هر نوع کتابی از رمان گرفته تا کتاب های علمی و مهندسی را می توانید پیدا کرده و دانلود نمایید که بالای 2 میلیون کتاب در این منبع به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است، این سایت که یک پروژه open source از طرف Internet Archive می باشد و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد به منظور ادامه فعالیت آنلاین این منبع، کاربران در آن همکاری نمایند. برای دانلود بعضی از کتاب های این منبع باید مبلغی را پرداخت کرد که اکثر مواقع به آن ها تخفیف خورده می شود اما اکثر کتاب ها در گروه بندی هایی نظیر رمان های خارجی، کتب علمی، انگیزشی، معاصری به شکل آنلاین در فرمت های PDF ، epub و غیره دسته بندی شده و امکان دانلود رایگان و خواندن آن ها وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
تست اینترنت 5G در ایران با سرعت دانلود ۱۵۰۰ مگابیت در ثانیه انجام شد

BookBoon

در این سایت می توانید انواع رمان های خارجی، کتاب های دانشگاهی و کتب بازرگانی و تجاری را پیدا کنید و بخوانید. تعداد کتاب های نسخه الکترونیکی این سایت بیش از 15000 تاست که می توانید به صورت رایگان دانلود نمایید. این کتاب ها که مطابق با بیشترین محبوبیت و ژانر گروه بندی شده اند.

Internet Archive

یک منبع بزرگ برای دانلود انواع کتب علمی، فلسفی، رمان های خارجی عاشقانه و… که در آن بیش از 15 میلیون عنوان کتاب رایگان در زبان های اصلی در انواع زمینه ها نظیر آکادمی ، تاریخی ، رمان های عاشقانه ، فناوری و… وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *