مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین سایت های سرگرمی برای رفع بی حوصلگی

بهترین سایت های سرگرمی

تعداد سایت های اینترنتی در سراسر جهان با سرعت روز در حال افزایش هستند و امروزه افراد سعی می کنند با راه اندازی پایگاه های اینترنتی تخصصی، مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب و از این طریق کسب درآمد کنند. با وجود محبوبیت شبکه های اجتماعی در میان کاربران ، وب سایت های جالبی نیز وجود دارند که با مراجعه به آنها می توانید اوقات خوبی را سپری کنید. در این بخش قصد داریم بهترین سایت های سرگرمی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین سایت های سرگرمی را بشناسید

مثل یک هکر تایپ کنید

وقتی وارد سایت جالب Hacker Typer می شوید با یک صفحه مشکی روبه رو می شوید که با فشردن دکمه های صفحه کلید متن هایی خیلی سریع در صفحه مشکی ایجاد میشود و به اصطلاح شما می تونید مثل یک هکر تایپ کنید و یا اینکه همانند ترفند تایپ ارواح در کامپیوتر دوستان خود را اذیت کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش راه‌اندازی ویندوز در حالت Safe Mode

نقاشی با نور در سایت جالب Wave silk

عاشقان هنر و نقاشی خوب است سری به این سایت بزنند. در سایت Wave silk شما با حرکت ماوس یا نگه داشتن دکمه ماوس می توانید با نور نقاشی بکشید( البته نقاشی متقارن)

نقاشی با شن در سایت عجیب This Is Sand

اگر می خواهید با شن و ماسه نقاشی کنید وارد سایت This Is Sand شوید کافی است که فقط کلید C را برای انتخاب رنگ کلیک کنید و در هر نقطه صفحه نمایش شروع به ریختن شن و ماسه کنید.

سایت آرام بخش A Soft Mumur

در سایت A Soft Mumur تیز با کلیک کردن روی دکمه play در این سایت برای شما صداهای موجود درطبیعت ( مثل نسیم) پخش می شود. اگر شما استرس دارید و نیاز دارید که آرام بشوید، این سایت، سایت خوبی برای شما می تواند باشد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل Your account has been disabled در فیسبوک

نواختن پیانو با حباب ها توسط وب سایت سرگرم کننده touchpianist

با کلیک کردن روی حباب های موجود در سایت touchpianist برای شما آهنگ پخش می شود ( مثل دکمه های پیانو که با زدن اون براتون اهنگ پخش میشه).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *