مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین وبسایت های دانلود موزیک بی کلام

دانلود موزیک بی کلام

گوش دادن به موسیقی از مواردی است که امروزه در کشور خیلی باب شده است و بیشتر مردم در حال موزیک یا پادکست گوش کردن هستند که شامل سرکار، بیرون از منزل، مترو و … می باشد. در این میان ، برخی مواقع افراد بنابر شرایط و محیط ، موزیک های بی کلام را ترجیح می دهند. این گونه موزیک ها در ساخت انواع ویدیو کلیپ ها نیز کاربرد فراوان دارند. در این بخش می خواهیم بهترین وبسایت های دانلود موزیک بی کلام را به شما همراهان همیشگی معرفی کنیم.

بهترین وب سایت های حل معما

بهترین وبسایت های دانلود موزیک بی کلام را بشناسید

freemusicarchive

یک آرشیو موسیقی بی کلام رایگان در این وبسایت وجود دارد که شما می توانید موزیک ها را به صورت رایگان برای محتوای ویدیویی و صوتی خود دانلود کنید و به صورت عمومی به آن گوش دهید. این سایت شامل محتواهای WFMU و سایر مدیران صوتی و تصویری رسانه های تصویری، از جمله ایستگاههای رادیویی غیرتجاری و فردی است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت موجود در بازار

AudioBlocks

این سایت به عنوان یکی از سرویس های موسیقی بی کلام رایگان معروف دنیا شناخته می شود که شما می توانید به صورت نامحدود به موزیک های بی کلام دسترسی پیدا کنید. اینترفیس مبتنی بر وب این سایت دانلود کننده موسیقی بی کلام آنلاین بسیار ساده و آسان است.

Bensound

Bensound یکی از سایت های آنلاین است که آهنگ های بی کلام رایگان را برای استفاده در پروژه های مختلف از جمله انیمیشن های موزیکال، اسلاید ها، موسیقی بک گراند وب سایت ها، آگهی های وب و موارد دیگر ارائه می دهد. سریعترین راه برای بدست آوردن موسیقی های بی کلام رایگان این است که بعد از وارد شدن به سایت Bensound به طور مستقیم در نوار جستجو نام آهنگ بی کلام مورد نظر خود را جستجو کنید و نتایج مربوطه را دریافت کنید.

این مطلب را هم ببینید
چگونه تنها بخشی از ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنیم؟

Audionautix

کتابخانه موسیقی این سایت نسبت به سایت هایی که امروز در این پست به شما معرفی می کنیم کوچکتر است اما برخی از قطعات موسیقی بی نظیر در تمام ژانرهای مختلف در این سایت وجود دارد و دانلود موسیقی بی کلام بسیار ساده است.

Musopen

یک منبع رایگان برای دانلود انواع موزیک های بی کلام که می توانید از آنها برای آهنگ بک گراند منابع آموزشی خود استفاده کنند.

Vimeo

حتما شما می گویید که سایت Vimeo یک سایت برای دانلود فیلم است، شما درست می گویید اما این سایت همچنین یک مکان عالی برای دانلود موسیقی های بی کلام رایگان است. شما جزئیات هنرمند را وارد کنیو آهنگ مورد علاقه خود را دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *