مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های یادداشت برداری برای موبایل و تبلت

بهترین برنامه های یادداشت برداری

فراموش کردن ایده‌ای جذاب تجربه خوشایندی نیست و مطمئناً در شرایط مختلف نمی‌توانیم همواره قلم و کاغذ به همراه داشته باشیم. یادداشت برداری راهی عالی برای مدیریت کارهای روزمره است و استرس انجام کارها را کاهش می دهد. در دنیای امروزی که اکثر افراد جز کاربران گوشی های هوشمند می باشند و بسیاری از کار های خود را با این وسیله انجام میدهند مثل عکس گرفتن، ذخیره فایل های صوتی یا ویدئویی، مدیریت اصلاعات شخصی، یادداشت برداری و بسیاری کارهای دیگر. از این رو در این بخش می خواهیم بهترین برنامه های یادداشت برداری برای موبایل و تبلت را به شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه های یادداشت برداری برای موبایل و تبلت را بشناسید

ColorNote

این اپ یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای یادداشت برداری در اندروید به حساب می‌آید. در این اپلیکیشن می‌توانید علاوه بر نوت برداری، لیستی از کارها و موارد مد نظرتان درست کرده و با توجه به نام برنامه، برای برگه هر یادداشت رنگ خاصی در نظر بگیرید. این امکان رنگی کردن به شما اجازه می‌دهد تا به یادداشت‌هایتان نظم بیشتری ببخشید و مثلا بتوانید برای هر دسته از یادداشت‌هایتان رنگ خاصی در نظر بگیرید. ColorNote از تقویم هم پشتیبانی می‌کند و برای بک‌آپ گرفتن از یادداشت‌هایتان می‌توانید از ذخیره روی حافظه داخلی گوشی و یا کلاود استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی در سال 1400

FiiNote

FiiNote یک برنامه خوب و کاربردی است که تجربه مناسبی از نوت برداری روی موبایل برایتان به همراه خواهد داشت. این برنامه از پس زمینه شطرنجی و قابلیت استفاده از استایلوس یا قلم پشتیبانی می‌کند. با این امکان می‌توانید یادداشت‌هایتان را تایپ کرده، با قلم بنویسید و یا بکشید. علاوه بر این اضافه کردن عکس، ویدیو و پیام‌های صوتی به یادداشت‌ها نیز وجود دارد.

SomNote

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که خاطرات روزانه می‌نویسید و یا محقق هستید و دنبال یک اپ برای یادداشت نتایج و روند تحقیقاتتان هستید این برنامه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در SomNote از نوعی فولدربندی برای مرتب نگه داشتن یادداشت‌های شما استفاده می‌شود، برای امنیت بیشتر و حفظ حریم شخصی امکان قفل کردن در آن تعبیه شده و علاوه بر این‌ها امکان انتخاب تم‌های مختلف را با توجه به سلیقه خودتان خواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
چگونه عمر باتری لپ تاپ را افزایش دهیم

Omni Notes

یک برنامه کاربردی با رابط کاربری ساده که در آن از چینش کارتی افقی استفاده شده که اسکرول کردن و مرتب کردن یاداشت‌ها در آن به سادگی انجام می‌شود. علاوه بر این می‌توان برای جستجو و نظم و ترتیب بخشیدن به یادداشت‌ها، آنها را با هم ترکیب و یا مرتب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *