مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین ویجت های هواشناسی برای ویندوز

ویجت های هواشناسی برای ویندوز

یکی از بهترین ویژگی‌های سیستم عامل ویندوز، امکان استفاده از ویجت‌هاست. دانستن وضعیت هوا مسئله ایست که در زندگی روزمره امروزی جایگاه خاصی پیدا کرده است و تقریبا همه ما هر روز مخصوصا در این روزهای برفی درگیر این موضوع هستیم تا بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای روزهای خود داشته باشیم. شما با استفاده از ویجت های هواشناسی برای ویندوز می توانید از وضعیت آب و هوا باخبر شوید.

ویجت های هواشناسی برای ویندوز

MSN Weather Widget

در این ویجت نام شهر، دمای هوا، ساعت و وضعیت هوا در حال حاضر، قابل رویت است. با کلیک روی نام شهر، مرورگر وب باز شده و به صفحه نمایش کامل وضعیت آب و هوای MSN ارسال خواهید شد تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای ساخت موشن گرافیک

Chameleon Weather

یکی از ساده ترین ویجت های نمایش آب و هوا که میزان دمای کنونی، بیشترین و کمترین دما طی روز جاری و وضعیت کنونی آب و هوا را در قالب پنجره ای ساده نمایش می دهد. این ویجت هواشناسی برای ویندوز، ابعاد کوچکی داشته و به راحتی در هر قسمتی از دسکتاپ کامپیوتر قرار می‌گیرد.

ویجت هواشناسی برای ویندوز

AccuWeather

با کلیک روی آیکون آبی واقع در گوشه بالا و سمت راست ویجت قادر به مشخص کردن موقعیت مکانی خود خواهید بود. در ادامه دما و وضعیت کنونی آب و هوا در شهر شما نشان داده می‌شود. به وسیله کلیک روی مرکز ویجت، وضعیت آب و هوا طی پنج روز آتی را مشاهده می‌کنید.

My Weather

از طریق این ویجت می توانید به گزارش کاملی از وضعیت آب و هوا دست پیدا کنید. در این ابزار گزارش پیش‌بینی وضعیت هوا طی سه روز آینده، سرعت باد، میزان رطوبت و دمای هوای کنونی قابل رویت می باشد.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ ThinkBook 15 Gen 2 لنوو رونمایی شد

WeatherEye

این ویجت ظاهر مدرن تری نسبت به سایر گزینه ها داشته و برای ویندوز 10 کاملا مناسب است. با استفاده از این ویجت می توانید دمای هوای کنونی، وضعیت آب و هوا، رطوبت، سرعت باد، میزان فشار و پیش‌بینی هوا طی دو روز پیش رو را مشاهده کنید.

Yrweather

یکی از محدودیت های این ویجت عدم نمایش پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده برای شهرهای کوچک است. همچنین ظاهر چندان جذابی ندارد اما از نظر دقت در نمایش اطلاعات، عملکرد بسیار خوبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *