مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین و ارزان ترین هدفون های 2020 با قابلیت حذف نویز

ارزان ترین هدفون های 2020

چه در حال گوش دادن به یک برنامه مهم خبری باشید، چه در باشگاه در حال دویدن روی تردمیل و گوش کردن به جدیدترین آلبوم خواننده محبوبتان تیلور سوییفت، یک هدفون بی سیم می تواند یک روز خوب برای شما رقم بزند. با آغاز سال 2020 ، برندهای مختلفی هدفون های جدید خود را معرفی و عرضه کردند. هر یک از این هدفون ها قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را داشته و متناسب با این ویژگی ها قیمت گذاری شده اند. یکی از از قابلیت های هدفون ها که برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است ، حذف نویز می باشد. اگر فکر می کنید هدفون هایی با این ویژگی از قیمت بالایی برخوردار هستند ، ما در این بخش می خواهیم بهترین و ارزان ترین هدفون های 2020 با قابلیت حذف نویز را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این مطلب را هم ببینید
لپ ‌تاپ پیوربوک ایکس ۱۴ نوکیا معرفی شد

بهترین و ارزان ترین هدفون های 2020 که قابلیت حذف نویز دارند

Anker Soundcore Life Q20

ارزان ترین هدفون های 2020

یک هدفون مقرون به صرفه که علاوه بر قابلیت حذف نویز و قیمت مناسبش، بسیار راحت طراحی شده است. این مدل دارای میزان معقولانه­ و قابل انتظاری از وضوح صدا و باس می‌باشد  قابلیت لغو نویز هم به طور قابل قبولی موثر است و به عنوان یک هدست برای برقرای تماس نیز کاراست. طول عمر باتری این مدل حدود 40 ساعت است و یک کیسه کوچک نیز برای حمل و نقل آن در جعبه بسته‌بندی قرار داده شده است.

Tribit QuietPlus

یک هدفون باکیفیت با قیمت 80 دلار که در مشخصاتش قابلیت حف نویز ذکر نشده است اما بر اساس بررسی های انجام شده بدلیل تیربیت صدای کاملا مناسبی که دارد ، امکان حذف نویز را فراهم کرده است. طول عمر باتری آن حدود 30 ساعت می‌باشد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف رمز عبور فایل PDF

Mixcder E10

ارزان ترین هدفون های 2020

قابلیت حذف نویز این محصول تقریبا موثر است (البته نه به صورت عالی) و طول عمر باطری این مدل حدود 30 ساعت می‌باشد. این محصول دارای برچسب قیمت 90 دلاری است و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

Panasonic RP-HTX90N

یکی از بهترین و ارزان ترین هدفون های 2020 که بسیار زیبا و خوش استایل است. قابلیت لغو نویز مناسب، گوشی‌های راحت و صدای دلپذیر این محصول از ویژگی هاییست که خرید آن را توجیه می کند. طول عمر باتری این مدل حدود 24 ساعت بخش را پشتیبانی می‌کند و با 15 دقیقه شارژ سریع شما قادر به 2.5 ساعت استفاده از آن خواهید بود.

Taotronics SoundSurge 60

ارزان ترین هدفون های 2020

یک محصول محبوب از یک برند دوست داشتنی ، که از قیمت مناسبی برخوردار است. این هدفون کیفیت صدای خوبی را با برچسب قیمت حدود 55 دلاری‌اش ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *