تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین کیبوردهای بی سیم 2020 کدام ها هستند؟

بهترین کیبوردهای بی سیم 2020

کیبورد ، از جمله سخت افزارهای ورودی بسیار ضروری برای یک سیستم کامپیوتری محسوب می شود. کیبوردها معمولا در انواع مختلفی تولید می شوند. هر یک می توانند بسته به نوعی که دارند در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار گیرند. کیبوردها نیز همچون موس ها دارای انواع بیسسم هستند که مزایای بسیاری دارند. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین کیبوردهای بی سیم 2020 بپردازیم.

بهترین کیبوردهای بی سیم 2020

لاجیتک K780

این مدل که قابلیت پشتیبانی از سه دستگاه را به صورت همزمان دارد، یکی از بهترین کیبوردهای بی سیم موجود در بازار محسوب می شود. K780 همراه با یک دانگل USB برای سیستم‌های فاقد بلوتوث و نیز یک جایگاه برای نگه داشتن تبلت عرضه می‌شود. این کیبورد فاقد چراغ مشخص کننده وضعیت دکمه‌های Num Lock و کپس لاک است. همچنین نور پس زمینه‌ای برای دکمه‌ها وجود ندارد که استفاده از آن را در مکان‌های تاریک بسیار دشوار می‌کند. اما این کیبورد بسیار خوش دست، راحت و تا حد زیادی همه کاره است.

OMOTON

یکی از کیبوردهای بیسیم ارزان قیمت موجود در بازار که ظاهری شبیه به کیبورد مجیک اپل دارد. OMOTON کاملا باریک و سبک بوده و می‌توانید به آسانی آن را در کیف لپ تاپ یا تبلت خود حمل کنید. بنا به گفته کارخانه سازنده، این کیبورد بی سیم با دو باتری AAA (که جزو محتویات کیبورد نیست) در صورت استفاده مداوم، یک ماه دوام می‌آورد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تمیز کردن کیبورد لپ تاپ در روزهای کرونایی

Rapoo X1800

یکی از بهترین کیبوردهای معرفی شده در سال 2020 که با طراحی جذاب و کیفیت بالای خود توانسته رضایت کاربران را جلب کند. جنس بدنه این کیبورد از پلاستیک است. ویژگی مهم این کیبورد همراه شدن آن با یک ماوس بی سیم باکیفیت است. هم کیبورد و هم ماوس هر دو از یک باتری قلمی استفاده می‌کنند.

تسکو TKM 7106W

مقاومت در برابر آب و جذب غبار از دیگر خصوصیات این کیبورد است. در این مدل، کیبورد و ماوس هرکدام از یک باتری قلمی استفاده می‌کنند. کیبورد دارای 104 کلید از جمله 12 کلید میانبر و نیز ماوس دارای 4 کلید است. گفته شده برد مفید این کیبورد و ماوس بی سیم 10 متر است. ماوس همراه با این کیبورد از یک حسگر با دقت 1600DPI و نیز اسکرول چهار طرفه بهره می‌برد.

Rapoo K2600

طراحی جذاب این کیبورد هر کاربری را مجذوب خود می کند.  کیبورد K2600 که با یک دانگل USB به کامپیوتر، لپ تاپ و حتی تلویزیون هوشمند وصل می‌شود، قابلیت‌های متعددی دارد.

مایکروسافت سرفیس

بهترین کیبوردهای بی سیم 2020

این کیبورد سبک و قابل حمل، با دو باتری AAA (موجود در جعبه) و ماندگاری 12 ماه، بهترین کیبورد وایرلس موجود در بازار از نظر ماندگاری باتری لقب گرفته است. میزان دوام دکمه‌های کیبورد سرفیس تا پانصد هزار بار فشار دادن تخمین زده شده است که آن را از نظر دوام پایین‌تر از کیبوردهای مکانیکی قرار می‌دهد؛ اما احتمالا برای سال‌ها به عنوان یک کیبورد بی سیم برای شما کار خواهد کرد. اتصال بلوتوث 4.0 برد بالایی دارد که در فضای باز به حدود 15 متر و در ساختمان به حدود 7 متر می‌رسد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های جنگ ویتنام برای کامپیوتر و کنسول

اپل مجیک

کیبورد بازطراحی شده مجیک همه چیزهایی که طرفداران اپل (و سایرین) از یک کیبورد بلوتوث کوچک انتظار دارند را فراهم کرده است. دکمه‌های بهبودیافته این کیبورد حالا نیازمند کمی فشار بیشتر از سمت کاربر هستند که به طور کلی یک پیشرفت محسوب می‌شود. طراحی جدید دکمه‌های جهت دار از برخی جهات کمی ناخوشایند است، اما مزیت‌های آن نیز قابل توجه است. باتری این کیبورد بلوتوث یک ماه دوام می‌آورد؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت آن را با خود به همه جا ببرید. در نهایت، هرچند کیبورد مجیک ممکن است کمی بزرگ‌تر از دیگر گزینه‌ها باشد، اما با دستگاه‌های iOS و مک به خوبی کار می‌کند

Arteck

بهترین کیبوردهای بی سیم 2020

اگر به دنبال یک کیبورد ساده و ارزان قیمت هستید ، Arteck گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. به طور کلی قیمت بسیار مناسب، سبکی و کوچکی و ماندگاری بالای باتری Arteck، آن را شایسته قرار گرفتن در فهرست بهترین کیبوردهای بی سیم ساخته است. البته تعدادی از کاربران نسبت به مشکل در اتصال بی سیم و کیفیت کیبورد شکایت‌هایی ابراز کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *