اخبار تکنولوژی

تعطیلی یکی از کارخانه‌های تولید گلکسی S20 سامسونگ بخاطر کرونا

کارخانه‌های تولید گلکسی S20 سامسونگ

ویروس کرونا؛ نامی که در دو ماه گذشته بیشتر از هر اسم دیگری شنیده‌اید. شیوع ویروس کرونا به همه ما ثابت کرد که اگر چین ضربه‌ای بخورد، تمام دنیا تحت تاثیر قرار می‌گیرد. چندی پیش شاهد تعطیلی کارخانه تولید گلکسی Z فلیپ بخاطر کرونا بودیم. اکنون نیز خبری مبنی بر تعطیلی یکی از کارخانه‌های تولید گلکسی S20 سامسونگ بخاطر کرونا منتشر شده است.

یکی از کارخانه‌های تولید گلکسی S20 سامسونگ بدلیلی شیوع ویروس کرونا تعطیل شد

گزارش ها حاکی از آن است که روز جمعه ۱۶ اسفندماه، یکی از کارخانه‌های خود در شهر گومی در جنوب شرقی این کشور را برای بار دوم تعطیل کرد. گفته شده دلیل این تعطیلی موقت نتیجه مثبت آزمایش یکی از کارکنان این کارخانه به ویروس کرونا بوده است. گفته شده که این کارخانه از روز یکشنبه دوباره کار خود را آغاز می‌کند. تلفن‌های رده‌بالای سامسونگ از جمله سری گلکسی S20 و همینطور گوشی هوشمند تاشوی این شرکت یعنی گلکسی Z Flip در این مجتمع صنعتی در شهر گومی ساخته می‌شوند که به واسطه ابتلای کارکنان، به‌طور موقت تعطیل شده‌اند.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ Optix MAG274QRF-QD ام اس ای معرفی شد

به گفته رویترز تا به حال شش نفر از کارگرانی که در شهرک صنعتی شهر گومی کار می‌کنند به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. به گزارش یک رسانه محلی کره‌ای، سامسونگ بخشی از خط تولید خود را به همین دلیل به ویتنام منتقل کرده است. نسل تازهٔ ویروس‌های خانوادهٔ کرونا که با عنوان SARS-CoV-2 شناخته می‌شود، عامل بروز بیماری‌ای شبیه ذات‌الریه با نام کووید۱۹ است که در ماه دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین کشف شد. تا به امروز بیش از صد هزار نفر در سراسر دنیا به‌صورت رسمی به این بیماری مبتلا شده‌اند که عامل تلفات ۳۴۰۰ نفر در دنیا شده است.

تا کنون براساس آمار منتشر شده بیش از ۶۶۰۰ نفر در کره جنوبی به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده‌اند که ۴۰ نفر از آن‌ها جان باخته‌اند.

این مطلب را هم ببینید
والپیپرهای گلکسی S22 سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *