اخبار تکنولوژی

به چه دلایلی خرید موس گیمینگ اهمیت دارد؟

خرید موس گیمینگ

لذت بردن از بازی نیازمند تأمین نیاز چندین بخش مختلف است. در پلتفرم PC اغلب داشتن قدرت سخت ­افزاری بالا را مهم­ترین ملاک قرار می­ دهند. اگر از یک گیمر در مورد ابزارهای مناسب برای یک بازی کامپیوتری سوال کنید مطمئناً اولین جوابش این است که یک کیبورد و موس گیمینگ تأثیر بسیار خوبی در بازی خواهد داشت. با ما همراه باشید تا با مهم ترین دلایل خرید موس گیمینگ حتی به عنوان یک گیمر مبتدی و غیرحرفه ای آشنا شوید.

خرید موس گیمینگ

نرم افزار و سفارشی سازی در موس گیمینگ

موس گمینگ یکی ابزارهایی است که شما می‌توانید آن را با کمک نرم افزار برنامه ریزی کنید. درواقع دکمه‌های قابل تنظیم موس گیمینگ دکمه‌هایی قابل سفارشی کردن هستند که همچنین حساسیت‌های بیشتری نسبت به موس‌های معمولی دارند و علاوه بر دکمه‌های معمول، یک ماوس گیمینگ ممکن است در کناره‌ ها هم دکمه‌هایی برای انجام کارهای مشخصی داشته باشد و کار را برای کاربران راحت‌تر کنند. حتی بسیاری از آنها قابلیت تنظیم وزن دارند و امکان حذف برخی از اجزا نیز در آنها فراهم شده است. این اجزا معمولاً فلزی بوده و در عرض چند ثانیه نیز می‌توان آنها را حذف کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی هدفون نوکیا e1200 anc با قابلیت حذف نویز

طراحی موس گیمینگ

طراحی موس های گیمینگ با موس های معمولی تفاوت زیادی دارد. همین ویژگی باعث می شود تا این نوع از ابزارهای بازی به ابزارهایی مناسب برای گیمرها و البته سایر کاربرانی که ساعت‌های زیادی از موس استفاده می‌کنند، تبدیل شود. علاوه بر طراحی ارگونومیک، خوب است بدانید که نورپردازی این نوع از موس‌ها از دیگر موارد مربوط به طراحی یک موس گیمینگ است که ترکیبی از نورهای RGB زیبایی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

دقت و حساسیت در موس گیمینگ

طراحی ارگونومیک موس گیمینگ

معمولاً کاربرانی که به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنند، ساعات زیادی را به کار مشغول هستند. از این رو استفاده از سخت افزارهایی با طراحی ارگونومیک برای این افراد در اولویت قرار دارد. این در حالی است که اگر کاربران ساعات زیادی را هم با موس کار نکنند، باز هم ممکن است که با مشکلاتی در مچ دست، انگشتان و کف دست مواجه شوند؛ پس داشتن یک ماوس گیمینگ ارگونومیک به همه کاربران کامپیوتر توصیه می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید پاوربانک

دوام و طول عمر بالای موس گیمینگ

موس های گیمینگ مستحکم و بادوام هستند. در این راستا شما می‌توانید شرکت‌هایی را پیدا کنید که حتی اشاره می‌کنند موس مورد نظر تا چند کلیک را دوام می‌آورد. اما همه این‌ها به نوع مواد به کار رفته و سخت افزار موس نیز بستگی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *