بازی و سرگرمی

تاریخ برگزاری رویداد جدید ایکس باکس سری ایکس اعلام شد

تاریخ برگزاری رویداد جدید ایکس باکس سری ایکس

مایکروسافت پیش از این وعده داده بود که طی ماه جولای دست به معرفی بازی‌های جدیدی برای ایکس باکس سری ایکس خواهد زد. اکنون بنظر می رسد تاریخ برگزاری رویداد جدید ایکس باکس سری ایکس اعلام شده است.

تاریخ برگزاری رویداد جدید ایکس باکس سری ایکس

احتمالا از چند هفته‌ی قبل برای این کنفرانس دیجیتالی هیجان دارید. مایکروسافت هم اعلام کرد که این برنامه راس ساعت ۲۰:۳۰ روز پنج شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۹ خورشیدی به وقت ایران (۲۳ ژوئیه/جولای سال جاری میلادی) برگزار می‌شود.

برخلاف رویداد پیشین، مایکروسافت در رویداد آتی خود بیشتر بر روی بازی ‌های استودیوهای داخلی خود تمرکز خواهد داشت. اولین نکته‌ای که با شنیدن این جمله به ذهن می‌رسد، نمایش جدیدترین عنوان از سری محبوب هیلو است. این بازی جدید که Halo Infinite نام دارد، شاخص‌ترین عنوان انحصاری ایکس باکس سری ایکس محسوب می‌شود و تریلر کوتاهی که در حال حاضر از آن منتشر شده، نوید عنوانی هیجان انگیز و جذاب را می‌دهد. نمایش مفصل گیم‌ پلی بازی در رویداد 2 مرداد می ‌تواند مهمترین ابزار مایکروسافت برای جلب نظر طرفداران باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های هکری ؛ به قلب کامپیوترها نفوذ کن

البته به غیر از Halo Infinite ، استودیوهای داخلی مایکروسافت 15 بازی جدید دیگر هم در دست ساخت دارند که می ‌توانیم انتظار نمایش‌ آن‌ها را در رویداد جدید این شرکت داشته باشیم. از جمله بازی ‌هایی که انتظار داریم در رویداد یاکس باکس نمایش داشته باشند، می‌توان به Hellblade 2 ، نسخه جدید Forza ، عنوان مورد انتظار Psychonauts 2 و Gears of War جدید اشاره کرد.

همچنین مایکروسافت به تازگی یک اکانت توییتر به نام Fable ایجاد کرده و نام تجاری Fable را هم تمدید کرده که این‌ها می‌توانند نشانه‌ای از معرفی نسخه جدید این مجموعه محبوب در رویداد ایکس باکس سری ایکس باشند.

بر اساس اعلام رسمی مایکروسافت ، رویداد جدید ایکس باکس روز 23 ژوئیه (2 مرداد) ساعات 8:30 بعد از ظهر به وقت تهران برگزار خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
کنترلر Wolverine V2 ریزر برای ایکس باکس های جدید رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *