معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

تبلت لنوو M10 با قیمت مقرون به صرفه معرفی شد

تبلت لنوو M10

لنوو یک شرکت تکنولوژی چند ملیتی چینی است که در زمینه‌ ی طراحی، تولید و توسعه‌ی کامپیوترهای شخصی، تبلت، گوشی هوشمند، سرور و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت می‌کند. Lenovo از سال ۲۰۱۳ به بعد به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی کامپیوترهای شخصی شناخته می‌شود. شرکت لنوو در بیش از ۶۰ کشور شعبه دارد و محصولات خود را به بیش از ۱۶۰ کشور عرضه می‌کند. این کمپانی به تازگی از جدیترین محصول خود یعنی تبلت لنوو M10 با قیمتی مقرون به صرفه و رم 4 گیگابایت رونمایی کرده است.

تبلت لنوو M10

لنوو M10 پلاس از نمایشگر 10.3 اینچی با رزولوشن 1920×1200 پیکسل برخوردار است. حاشیه صفحه نمایش تقریباً زیاد بوده ولی سازنده توانسته به نسبت نمایشگر به بدنه 87 درصدی دست یابد که برای یک تبلت 10 اینچی مناسب است. نمایشگر از تاچ 10 نقطه ای پشتیبانی و گواهینامه TUV Rheinland آلمان را دریافت کرده و حالت کودک را نیز برای آن می توان فعال کرد.

این مطلب را هم ببینید
باید و نبایدهای اینستاگرام برای کار و تجارت

تبلت لنوو M10

این تبلت مجهز به  چیپست 12 نانومتری 64 بیتی مدیاتک هلیو P22T می باشد. علاوه بر آن حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات تبلت جدید لنوو می باشند. لنوو برای این محصول به سراغ سیستم عامل اندروید 9.0 رفته و در حال حاضر معلوم نیست می توان آن را در آینده به اندروید 10 آپدیت کرد یا خیر.

تبلت لنوو M10 پلاس ضخامت تقریباً کمی داشته (8.15 میلیمتر) و 480 گرم وزن دارد. دو اسپیکر در طرفین تبلت به چشم می خورند که از افکت Dolby Atmos پشتیبانی می کنند. در زیر قاب باتری حجیم 7 هزار میلی آمپر ساعتی جا خوش کرده است. لنوو M10 پلاس از دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلو و دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فیلمبرداری HD در پنل پشتی بهره می برد. این محصول حالت کودک هم دارد که فعال کردن آن چشمان کودک کمتر خسته شده و از بازی کردن طولانی مدت جلوگیری می کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی اپلیکیشن LD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *