مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اکولایزرهای صوتی برای ویندوز 10

بهترین اکولایزرهای صوتی برای ویندوز 10

داشتن یک سیستم صوتی قدرتمند برای عاشقان موسیقی و گیمرها ، بسیار لذتبخش است. در این زمینه اپلیکیشن های اکولایزر مختلفی ارائه شده اند. در واقع یک نرم افزار اکولایزر به شما کمک می کند تا صدای موردنظرتان با میزان فرکانس مورد علاقه شنونده و صدای محیط هماهنگی کامل داشته باشد. پس با ما همراه باشید تا با بهترین اکولایزرهای صوتی برای ویندوز 10 آشنا شوید.

بهترین اکولایزرهای صوتی برای ویندوز 10 را بشناسید

Equalizer APO

یک برنامه قدرتمند که رایگان بوده و قابلیت شخصی‌سازی دارد. علاوه بر این، این برنامه به عنوان یک نرم‌افزار پردازش صوت (APO) عمل می‌کند بنابراین اگر سیستم صوتی شما از API‌هایی مانند ASIO یا WASAPI استفاده می‌کند نمی‌توانید از این اکولایزر استفاده کنید. تعداد نامحدود فیلترها، استفاده از فایل چندکاناله، پشتیبانی از صدای فراگیر 3 بعدی و مصرف بسیار پایین CPU از بهترین ویژگی های این برنامه محسوب می شوند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر نشانگر موس در ویندوز

Equalizer Pro

این برنامه از رابط کاربری فوق العاده ای برخوردار بوده و ده باند دارد که هرچند به اندازه برخی اکولایزرهای دیگر این لیست که بیش از 30 باند دارند زیاد نیست اما برای همه به جز دوستداران خاص دستگاه‌های صوتی بسیار مناسب است. اکولایزر Equalizer Pro رایگان نیست و تنها می‌توانید از نسخه رایگان و آزمایشی هفت روزه آن لذت ببرید و پس از آن باید هزینه‌ای بالغ بر 19.95 دلار بپردازید تا بتوانید از آن به نحوی عالی بهره ببرید.

Viper4Windows

یک اکوالیزر منبع باز برای ویندوز 10 که با ویندزو ویستا، ویندوز هفت و 8.1 کار می‌کند. این اکوالیزر 18 باند فوق‌العاده دارد که دامنه‌های باند 120- دسی‌بل به 13 دسی‌بل را در بر می‌گیرد. علاوه بر این، شما می‌توانید پروفایل‌های خود را بسازید و یا از یکی از ایستگاه‌های از پیش تنظیم شده استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی چند اپلیکیشن دخترانه برای گوشی

FXSound

این اکوالیزر 10 باند دارد که از 110 هرتز به 15 کیلوهرتز می‌رسد. همچنین اسلایدهای قابل تنظیم برای هماندهی صدا (برای کاهش صدای خفه‌کننده) ، محیط (برای زیاد کردن عمق صدای استریو )، صدای فراگیر، تقویت دینامیک (برای افزایش بلندی صدا با افزایش دامنه باس سیستم) و تقویت باس وجود دارد.

Boom3D

این برنامه برای دو سیستم عامل ویندوز 10 و مک او اس بسیار مناسب می باشد. در واقع برای افرادی طراحی شده که از طریق هدفون به صدای کامپیوتر خود گوش می‌دهند. این برنامه بدون نیاز به هیچگونه سخت افزار اضافی یا تقویت‌کننده صوتی می‌تواند تمام خروجی صوتی شما را به یک صدای فراگیر سه بعدی تبدیل کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *