مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای مخصوص رژیم گیاهخواری

نرم افزارهای مخصوص رژیم گیاهخواری

این روزها گیاه خواری، بسیار رایج شده است. رژیم گیاهخواری سالم به شما کمک می کند زندگی بهتری داشته باشید! گیاهان از مواد غذایی سالم و سرشار از انواع مواد معدنی مورد نیاز بدن هستند. ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که این نوع رژیم تنوع زیادی ندارد و محدود به چند غذای ساده و تکراری می شود. اما ما در این بخش می خواهیم بهترین نرم افزارهای مخصوص رژیم گیاهخواری را معرفی کنیم که به گیاهخواران کمک می کنند تا غذاهای جدید را تنها با استفاده از گیاهان درست کنند. همچنین با استفاده از این برنامه ها می توانید به راحتی خود را با این نوع رژیم وقف دهید.

بهترین نرم افزارهای مخصوص رژیم گیاهخواری را بشناسید

gonutss – Vegan Translator

برنامه gonutss به خودش لقب «تبدیل‌کننده وگان» داده است. این برنامه به شما کمک می‌کند غذاهای ناسالم را به جایگزین‌های وگان یا غیرگوشتی تبدیل کنید. هنگامی که هوس خوردن غذاهای گوشتی به سراغمان می‌آید، دانستن برخی راه‌ها برای ارضای خود با غذاهای غیرگوشتی کمک می‌کند در سبک زندگی خود پایدار بمانیم.

این مطلب را هم ببینید
فعال کردن غلط گیر فارسی در ورد

Vegan Amino

برنامه وگان آمینو فقط برای شناسایی غذاهای جدید وگان یا یادگیری دستور تهیه این غذاها نیست. این برنامه شبیه یک شبکه اجتماعی است که طیف متنوعی از افراد وگان را در خود جای داده است. هر کسی در آن‌جا تجارب و دانسته‌های خاصی به عنوان یک وگان دارد، پس همیشه چیزهایی جدیدی برای یادگیری وجود خواهد داشت.

Vegan Recipe Club

یکی از دشواری‌های اصلی وگان یا گوشت‌نخوار ماندن، تنوع بخشیدن به غذاها است. در واقع سبک زندگی گیاه‌خواری پر از انواع مختلف غذاها است، اما گاهی پیدا کردن آن‌ها آسان نیست و این غذاها در کتاب‌ها یا وبسایت‌های آشپزی معمولی پیدا نمی‌شوند. به همین خاطر است که Vegan Recipe Club برنامه‌ای مفید برای شما خواهد بود. در کتابخانه آن بیش از 600 دستورالعمل تهیه غذا وجود دارد که هر هفته نیز غذاهای جدید به آن اضافه می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین سایت‌های تشخیص فونت

Vanilla Bean

یک برنامه فوق العاده که به شما کمک می کند رستوران های گیاهی نزدیک خود را پیدا کنید. خوشبختانه، برنامه حاوی تصاویر رستوران‌ها و غذاهایشان در بسیاری از فهرست‌ها است. صفحه اصلی Vanilla Bean به بیان ساده یک موتور جستجو است.

Hebbars Kitchen

فرهنگ هندوستان مملو از غذاهای وگان و غیرگوشتی است. از آن‌جا که غذاهای هندی مخلوطی از بهترین سبزیجات، گیاهان دارویی و ادویه‌جات هستند، شما نیز به عنوان یک وگان یا گوشت‌نخوار از آن‌ها لذت خواهید برد. از ادویه کاری تا نان پاراتا (Paratha) و طمع‌دهنده ماسالا (Masala)، این اپلیکیشن نیازهای متنوع شما را با مواد غذایی متنوع خود و نیز دستورالعمل‌های لازم برای پخت یا تهیه آن‌ها پاسخ می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *