تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

تبلت های ویندوزی جدید لنوو با کیبورد بلوتوثی رونمایی شدند

تبلت های ویندوزی جدید لنوو

لنوو یک شرکت تکنولوژی چند ملیتی چینی است که دفاتر اصلی آن در پکن چین و کارولینای شمالی آمریکا واقع شده است. این شرکت در زمینه‌ی طراحی، تولید و توسعه‌ی کامپیوترهای شخصی، تبلت، گوشی هوشمند، سرور و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت می‌کند. تبلت های ویندوزی جدید لنوو با کیبورد بلوتوثی محصولات جدیدی از این برند معتبر هستند که به تازگی رونمایی شده اند.

تبلت های ویندوزی جدید لنوو با کیبورد بلوتوثی

شرکت چینی لنوو از دو تبلت جدید رونمایی کرد که مبتنی بر ویندوز ۱۰ هستند. این دو تبلت که Yoga Duet 7i و IdealPad Duet 3i نام دارند از طراحی هیبریدی برخوردار هستند و از ارتباطات LTE نیز پشتیبانی می‌کنند. درواقع می‌توان با اتصال کیبورد به این تبلت‌های لنوو از آن‌ها مانند لپ‌تاپ استفاده کرد.

تبلت های ویندوزی جدید لنوو

لنوو Yoga Duet 7i

لنوو Yoga Duet 7i محصول پریمیوم به شمار رفته و از نمایشگر ۱۳ اینچی لمسی IPS با رزولوشن 2K و سنسور فروسرخ برای تشخیص چهره برخوردار است. این مدل در آخرین مشخصات با پردازنده نسل دهم اینتل Core i7، رم ۱۶ گیگابایتی DDR4، پردازنده گرافیکی Iris Plus و حافظه اس‌اس‌دی ۱ ترابایتی قابل سفارش است. در کنار این تبلت قلمی نیز قرار دارد که کار را در طراحی به مراتب ساده‌تر می‌سازد. برخورداری از سخت‌افزاری توانمند به همراه قلم و همچنین سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ که از اپلیکیشن‌هایی نظیر ادوبی Illustrator پشتیبانی می‌کند، تبلت Yoga Duet 7i را به گزینه‌ای ایده‌آل برای طراحان می‌سازد.

این مطلب را هم ببینید
نگاهی به کامپیوتر دسکتاپ هواوی MateStation S

لنوو IdealPad Duet 3i

محصول دوم لنوو، تبلت IdealPad Duet 3i نام دارد که درواقع مدل پایین‌رده در میان دو محصول معرفی‌شده محسوب می‌شود. این تبلت جدید لنوو به پردازنده اینتل پنتیوم و نمایشگر ۱۰/۳ اینچی با پنل IPS و رزولوشن FHD برخوردار است.

تبلت IdealPad Duet 3i که دارای دو درگاه USB-C است با برخورداری از ۸۶۰ گرم وزن، تبلتی بسیار سبک محسوب می‌شود. لنوو مدعی شده که محصول جدید این شرکت با هر بار شارژ کامل باتری تا ۷ ساعت قابل استفاده خواهد بود.

زمان عرضه و قیمت

انتظار می‌رود دو محصول جدید لنوو در تابستان امسال روانه بازار شوند. مدل Yoga Duet 7i گویا در دو رنگ خاکستری و سفید با قیمت ۱،۳۱۶ دلار یا ۱،۱۹۹ پوند و IdealPad Duet 3i نیز در تنها رنگ خاکستری با قیمت ۴۷۰ دلار یا ۴۲۹ پوند به ویترین فروشگاه‌ها راه خواهند یافت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه های برش آهنگ برای موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *