مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

رونمایی از نمایشگر ردمی دیسپلی A1 ؛ اولین نمایشگر ردمی برای رایانه های شخصی

نمایشگر ردمی دیسپلی A1

شیائومی با وجود اینکه مهم‌ترین شرکت سازنده گوشی در هند محسوب می‌شود، ولی کسب‌وکار خود را به چندین برند تقسیم کرده است. ردمی یکی از زیرمجموعه های بزرگ این برند می باشد که تاکنون محصولات متنوع زیادی از این برند عرضه شده است. شیائومی به تازگی از نمایشگر ردمی دیسپلی A1 تحت برند ردمی رونمایی کرده است که اولین نمایشگر ردمی برای رایانه های شخصی می باشد.

نمایشگر ردمی دیسپلی A1

اصولا شیائومی به تولید محصولاتی با کیفیت بالا و البته برخوردار از برچسب قیمتی اقتصادی معروف است و ورود چنین شرکت بزرگی به بازارهای دیگر ازجمله لوازم جانبی کامپیوتر برای کاربران خوشحال‌کننده خواهد بود.

نمایشگر تازه ‌معرفی ‌شده redmi display A1 نیز از فرمول همیشگی شیائومی استفاده می‌کند و با وجود مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قابل‌ توجه، طراحی ظاهری چشم‌نواز و قیمتی رقابتی را به کاربران ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
روش های حذف اطلاعات شخصی از اینترنت

از نظر سخت‌افزاری، نمایشگر redmi display A1 دارای پنلی از نوع LCD IPS با ابعاد ۲۳/۸ اینچ است و از رزولوشن ۱،۹۲۰ در ۱،۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. میزان روشنایی ردمی دیسپلی A1 برابر ۲۵۰ نیت عنوان شده و نرخ کنتراست آن به ۱،۰۰۰:۱ می‌رسد.

میزان حاشیه در لبه‌های نمایشگر برابر تنها ۷/۳ میلی‌متر است. حاشیه کم در لبه‌های نمایشگر، ردمی دیسپلی A1 را به گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی تبدیل می‌سازد که از چند نمایشگر به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌کنند.

در پنل پشتی نمایشگر درگاه‌های HDMI و VGA قرار دارد تا امکان اتصال نمایشگر به سخت‌افزارهای قدیمی و جدید میسر شود. چنین انتخابی کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا هنوز کاربرانی هستند که از سخت‌افزارهای قدیمی استفاده می‌کنند. آنچه بیش از هر نکته‌ای توجه رسانه‌ها را به redmi display A1 جلب کرده است، برچسب قیمت آن بوده که گفته می‌شود با قیمتی معادل ۸۳ دلار روانه بازار خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر را بشناسید

شیائومی در نظر دارد برای نمایشگر redmi display A1 خدمات پس از فروش به مدت سه سال ارائه دهد. در حال حاضر پیش‌فروش نمایشگر redmi display A1 در وب‌سایت رسمی شیائومی شروع شده است و احتمالا به‌زودی روانه بازار چین خواهد شد. هنوز زمان عرضه محصول جدید برند ردمی به بازار جهانی اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *