اخبار تکنولوژی

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ معرفی شد

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ

نام سامسونگ برای خریداران ایرانی نا آشنا نیست. درواقع بسیاری از ما با موبایل های  این غول صنعت و فناوری کره ای آشنایی داریم. از دیگر محصولات این کمپانی خوشنام ، تبلت های باکیفیت و فوق العاده هستند که به تازگی یکی از آن ها معرفی شده است. با ما همراه باشید تا تبلت گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ را بهتر بشناسید.

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ

بدنه گلکسی تب اس 6 لایت به صورت یکپارچه و از جنس فلز ساخته شده و در جلوی آن یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 10.4 اینچی با وضوح تصویری 2000 در 1200 پیکسل به چشم می‌خورد که نسبت به مدل معمولی 0.1 اینچ کوچک‌تر شده است. نمایشگر گلکسی تب اس 6 از نوع سوپر امولد و با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل بود. در نسخه لایت همچنین خبری از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیست.

این مطلب را هم ببینید
نگاهی به جوایز نمایشگاه CES 2022 ؛ چه فناوری هایی جایزه گرفتند؟

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ

علاوه‌براین، نسخه‌ی لایت فاقد حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام‌ شده با نمایشگر است. در دل گلکسی تب اس ۶ لایت پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای قرار گرفته که با فرکانس ۲/۳ گیگاهرتزی کار می‌کند. متأسفانه نوع تراشه مشخص نشده است؛ اما احتمال می‌رود سامسونگ از تراشه اکسینوس ۹۶۱۱ در نسخه‌ی لایت استفاده کرده باشد.

۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دیگر امکانات این محصول را تشکیل می دهند. شاید بد نباشد اشاره کنیم که مدل پایه گلکسی تب اس 6 به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و مدل پریمیم آن ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته سامسونگ درگاه کارت حافظه میکرو اس دی را هم برای تب اس 6 لایت در نظر گرفته که به لطف آن میتوان حافظه داخلی دستگاه را تا یک ترابایت افزایش داد.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید هارد اکسترنال

این تبلت به یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در بخش پشتی بدنه و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در بخش جلویی مجهز شده و نکته جالب اینکه شرکت سازنده این محصول را به همراه استایلوس اس پن به دست مشتریانش می رساند. محصول جدید سامسونگ مبتنی‌بر اندروید ۱۰ است و از رابط کاربری One UI 2.0 استفاده می‌کند. گلکسی تب اس ۶ لایت از ویژگی‌هایی مانند Dark Mode و سامسونگ ناکس برخوردار است.

این تبلت در سه رنگ خاکستری، صورتی و آبی در دسترس خریداران خواهد بود، اما هنوز هیچ اشاره‌ای به قیمت و تاریخ عرضه آن نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *