مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین نرم افزارهای بدنسازی ؛ از مبتدی تا حرفه ای

بهترین نرم افزارهای بدنسازی

امروزه ورزش بدنسازی بسیار پیشرفته تر از گذشته شده است و حرکات زیادی را در برمیگیرد. علاوه بر حضور مربی های کاربلد و حرفه ای ، اپلیکیشن ها و نرم افزارهای متعددی نیز طراحی و ارائه شده اند که به افراد در انجام درست حرکات کمک می کنند. این روزها که سالن های ورزشی تعطیل بوده و افراد می بایست در خانه بمانند ، استفاده از اینگونه برنامه ها رواج پیدا کرده است. از این رو دراین بخش قصد داریم تا بهترین نرم افزارهای بدنسازی را معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای بدنسازی را بشناسید

Fitness & Bodybuilding

این برنامه شامل تمرین های حرفه ای و تمرینات ورزشی بدنسازی است. هر تمرین با اطلاعات دقیق و تصاویر توضیح داده شده است حتی یک ویدیو برای هر تمرین در برنامه قرار داده شده است. به طور پیش فرض، فیلم ها به صورت آفلاین در دسترس نیستند، اما شما می توانید تمام ویدیوها را یکباره از صفحه اصلی دانلود کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش بازیابی فایلهای ورد ذخیره نشده در ورد

PEAR Personal Fitness Coach

در این برنامه نیاز نیست تا به صورت مداوم به صفحه گوشی خود نگاه کرده و در حین تمرین درگیر گوشی شوید؛ بلکه مربیگری در این برنامه به صورت صوتی است و گویی مربی در کنار شما ایستاده است.

برنامه FitProSport

این نرم افزار بیش از ۱۰۰ تمرین حرفه ای برای بدنسازان زن و مرد دارد. در این برنامه فیلم وجود ندارد اما انیمیشن ها و توضیحاتی که در برنامه وجود دارد به شما در انجام تمرینات کمک می کند.

 Peloton Digital

دانلود این برنامه رایگان است و می‌توانید از یک دوره رایگان و آزمایشی 30 روزه برای دیدن کلاس‌های زنده و از قبل ضبط شده بهره‌مند شوید. این تمرینات شامل دویدن، دوچرخه‌سواری، یوگا، فیتنس و افزایش استقامت بدن می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
بهترین کیبوردهای بی سیم 2020 کدام ها هستند؟

بهترین نرم افزارهای بدنسازی

JEFIT

این برنامه با داشتن یک فهرست جامع از انواع گوناگونی از ورزش‌ها و هزاران تمرین مرتب شده بر اساس بخش‌های مختلف بدن، همراه با دستورالعمل‌های دقیق، برنامه‌ریز تمرین شخصی، ردیاب پیشرفت ورزشی، تایمرها و گزینه‌های متعدد همراه است.

برنامه Total fitness

یک برنامه جامع که تمرینات خوبی را به شما ارائه می دهد. اگر شما به صفحه exercise guide بروید متوجه خواهید شد که برنامه درباره هر تمرین اطلاعات طولانی ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *