معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

تبلت 10.4 اینچی هواوی میت پد معرفی شد

تبلت 10.4 اینچی هواوی میت پد

کمپانی مشهور هواوی بدون شک یکی از قدرتمند ترین کمپانی های حوزه  تکنولوژی می باشد. تبلت 10.4 اینچی هواوی میت پد محصول جدید این کمپانی می باشد که به تازگی معرفی شده است. یک تبلت میان رده و مقون به صرفه که می تواند بسیار کاربردی باشد.

تبلت 10.4 اینچی هواوی میت پد

مراسم آنلاینی که هواوی در شب گذشته برگزار کرد ، به منظور معرفی  گوشی هوشمند نوا ۷ معمولی،  نوا 7SE و نوا ۷ پرو بوده است. اما این مراسم مختص به این گوشی ها نبوده و و تبلت جدیدی از این برند رونمایی شده است.  تبلت هواوی میت‌پد برای به‌تصویر کشیدن محتوای بصری از صفحه‌نمایش ۱۰/۴ اینچ IPS LCD با وضوح ۲٬۰۰۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل استفاده می‌کند.

میت‌پد ۱۰/۴ اینچ دارای نسبت نمایشگر به بدنه‌ی تقریبا ۸۱ درصد است و از نسبت تصویر ۵:۳ بهره می‌گیرد. این تبلت مجهز به تراشه‌ی کرین ۸۱۰ های‌سیلیکون است و از باتری ۷٬۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ وات از طریق درگاه Type-C بهره‌مند است. تبلت جدید هواوی در کنار موارد یادشده میزبان دو دوربین با حسگر ۸ مگاپیکسلی است که یکی از آن‌ها در پنل پشتی و دیگری در پنل جلویی جای گرفته‌اند.

این مطلب را هم ببینید
چگونه بفهمیم گوشی هوشمند ما هک شده است؟

بیشتر محتوای تبلیغاتی و تصاویری که از هواوی میت پد جدید منتشر شده، بر استفاده از این تبلت به عنوان یک ابزار آموزشی تمرکز دارند. در واقع، هواوی سعی کرده تا یک وسیله آموزشی کامل را با منابع یادگیری سرشار و رابط کاربری بهینه شده به نام focus UI در اختیار عموم کاربران و به ویژه دانش آموزان قرار دهد.

این تبلت همچنین از حالت مالتی-ویندو و یکپارچه سازی با دیگر دستگاه‌ها در نرم‌افزار جدید هوآوی بهره می‌برد. این تبلت هم مانند گوشی‌های جدید هوآوی، فاقد سرویس گوگل است اما از قلم M-Pencil هوآوی پشتیبانی می‌کند. میت پد 10.4 اینچی هوآوی در رنگ‌های مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد. نسخه 4/64 گیگابایت این تبلت  در نسخه وایفای، 270 دلار قیمت خواهد داشت. قیمت نسخه 6/128 گیگابایت وایفای 310 دلار خواهد بود. در نهایت نسخه 6/128 گیگابایت LTE این تبلت با قیمت 350 دلار به فروش خواهد رسید.

این مطلب را هم ببینید
همه چیز در رابطه با رابط کاربری MIUI 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *